zo ontzettend spannend

Heel veel sterkte. Ik hoop dat het allemaal goed komt voor jullie.
 sterretje

Jeetje, wat een verhaal. Hoop dat alles goed gaat met de kleine!!!
Groetjes, Esther

HoiHoi,
Gisterenmiddag naar het ziekenhuis geweest op bezoek. Erg heftig en emotioneel. Kleintje is maar 40cm lang en 4.5pond, ligt op de ic aan de beademing. Vandaag krijgen ze de uitslagen van alle testen en onderzoeken en de verwachte levensduur.
In de hersentjes zijn best wel wat afwijkingen gevonden, ze zijn bang dat ze daarom ook niet zonder de beademing kan maar dat zijn ze nu aan het terugbrengen om te kijken of het mss wel lukt en gisteren ademde ze met hele lichte ondersteuning. Maar zo'n klein mensje...zo teer....zo emotioneel.
Zo gauw ik wat meer weet, zet ik het hier weer op de site want zo kan ik het ook van me afkletse!!
Groetjes en bedankt voor die lieve berichtjes!!

hoi hoi,

ja dat is erg moeilijk zeg vooral nu je weet hoe mooi een geboorte is en als je kindje gezond is.........is een wonder hoor.........ja hormonen zijn dan zeker van slag maar ja is logisch erg spannend ik hoop echt dat er een wonder gebeurd voor hun hoor dat het meeval........heel veel sterkte ermee.....leef met jullie mee....!!!!

groetjes jantina

Hallo,
Hier helaas minder goed nieuws, de uitslagen van de onderzoeken zijn binnen de de kleine heeft de afwijking aan het 9de chromosoom, dit is echt heel zeldzaam. De zorgen en levensverwachting komen over1 met de afwijkingen aan het 13of18de chromosoom. Dus ze genieten elke dag dat ze Charlotte bij zich mogen hebben. Ze heeft geen pijn of is benauwd en dat is natuurlijk ontzettend fijn.
Vandaag moet ze zich gaan bewijzen want de beademing die ze nu heeft word eraf gehaald en ze krijgt een nog lichte ondersteuning hierbij. Dus het blijft ontzettend spannend.
Vanmiddag weer op bezoek.

Groetjes

Wat een vreselijk bericht, krijg gewoon de bibbers...
Heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat vandaag alles goed gaat!

Lieve kleine Charlotte we duimen voor je en denken aan je!

Liefs L81

Tsjonge, wat heftig allemaal!! Zeker als ik nu bedenk dat mijn kindje kern gezond in de wieg ligt... zo oneerlijk allemaal! Nu begrijp ik des te beter wat een wonder het is als je een gezond kindje krijgt! Heel veel sterkte mamasab!

Terug
Bovenaan