Zo ontzettend verdrietig

Wat naar. Ik heb net een miskraam gehad. Was 8 weken zwanger. Voelt zo verdrietig. 
Wat vevelend zeg. Een gezond kindje bij jou, op de verkeerde plek...gatver... ik weet dat bij mij iets mis was met het vruchtje. Jij had een gezonde...:( sterkte!
 
Och jee wat verdrietig zeg. Ik krijg er kippenvel van!! Wat lijkt me dat moeilijk. Ik wens je heel veel sterkte toe!! 
 
Ohh wat super verdrietig voor je!
Dit is absoluut niet hoe je wilt dat je zwangerschap eindigd.. Hebben ze je eileider wel kunnen sparen?
Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt en heb er een hele tijd last van gehad. Mijn eileider was er wel uit en ik was heel erg bang dat ik niet meer zwanger zou kunnen worden.. Maar het tegendeel is bewezen, ik ben zwanger en gisteren op de echo zagen we dat het goed zit!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en verlies de hoop niet, het kan daarna echt nog wel goed komen!
 
Lieve meiden onwijs bedankt voor jullie berichtjes. Dat doet me goed! 
Het pijnlijkste vindt ik dat ik het hartje gezien en gehoord heb..
Dat vergeet ik nooit meer.. 
@lisa P, heb je lang fysieke last gehad? Ik voel er fysiek gelukkig weinig van.
mijn rechter eileider is inderdaad verwijderd omdat hier de embryo inzat.
ze heeft gelijk de linker bekeken en die ziet er erg mooi uit, 
zij geeft dan ook aan dat ik daar zwanger mee kan worden. 
 
Liefs Xx 
 
Wat vreselijk voor je! Ik heb zelf ook een bbz gehad dus helaas weet ik hoe je je voelt..
na het verwijderen van een eileider ben ik gelukkig gauw weer zwanger geraakt en heb nu inmiddels een dochter van 8 maanden. Dus weet dat het niet het einde hoeft te zijn en bij jou komt het ook vast goed! Heel veel sterkte x
 
Ik voel ontzettend met je mee... ik heb het 2 keer gehad (1 keer eileiderbesparende operatie gehad)
het is niet te beschrijven en geeft zoveel verdriet! Ik wens je alle sterkte toe om dit te verwerken en dat kost echt tijd plus het lichamelijke stuk hou jezelf in acht het is niet niks. 
 
 
 
Terug
Bovenaan