Zo onzeker..... pijnlijke borsten nagenoeg weg.....

Hoi,
Precies vandaag ben ik 5 weken zwanger. Na het verliezen van mijn eerste  kindje door een vroeggeboorte met 25 weken en daarna een miskraam hier toch wel veel angst. Ik probeer vertrouwen te hebben, maar gisteravond en vandaag heb ik wat bruinig bloed/slijm bij het afvegen..
Hoewel ik al veel gelezen heb dat het niets hoeft te zijn, knijp ik hem toch een beetje!
Elke 10 minuten even spieken hoe en wat. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, maar toch. 8 oktober heb ik een afspraak bij de gyn, hopelijk wordt mijn gevoel dan bevestigd.
Hoewel er niets grappigs aan al die onzekerheid van iedereen is, vind ik het wel erg fijn dat bijna iedereen dezelfde angst en twijfel ondergaat en uiteindelijk kun je alleen maar afwachten.
Groetjes!

Lieve Camel,

Op de eerste plaats hoop ik oprecht voor jou dat het goed komt.
Ik was zelf 6,2 weken zwanger en van de 1 op de andere dag had ik ook geen zere borsten meer. Ondanks dat ik geen bloed verloor was ik zo bang en onzeker en had ik echt het gevoel dat het niet goed zat.
Helaas had ik gelijk, 3 dagen later begon ik te bloeden en heb ik dus een miskraam gehad.
Nogmaals; ik hoop echt dat dit bij jou niet  het geval is maar ik begrijp hoe bang je bent.
Toen ik mijn kwaaltjes kwijt raakte en anderen tegen mij zeiden dat ik blij moest zijn dat ik me goed voelde was mijn reactie dat ik er alles voor over had om de ribben uit mijn lijf te spugen. Puur om er zeker van te zijn dat het goed zou zitten.

Veel sterkte tot je voor je eerste echo mag. Ik had a.s. vrijdag gemogen maar het is helaas niet meer nodig.

Liefs,
Phoeby

Terug
Bovenaan