zo onzeker wie kan me geruststellen

meis,
kop op, je moet juist je best doen te ontspannen, lekker makkelijk gezegt ik weet het!
maar dit zorgen maken is alleen maar slechter voor je zwangerschap! die angelsound werkte mijn vorige zwangerschap helemaal niet, ik hoorde alleen mijn eigen bloed stromen en mijn darmen aan het werk;-) dus ik geloof niet zo in dat ding!!
ik ben nu 8 weken en krijg pas over ruim 3 weken mijn 1e echo! dus ben ook best benieuwd of het allemaal goed is! dit is mijn 8e zwangerschap en heb al 4 heerlijke kids! ik hoop dat je een beetje rustiger kunt worden voor jezelf! geniet!das veel beter!!
liefs betsy
 
Snap heel goed hoe je je voelt. Ben zelf ook in het ziekenhuis en mag wel komen als ik mij zo voel. Ben gisteren nog voor een extra echo geweest omdat ik tegen het plafond vloog van de zenuwen, volde mij ook "minder zwanger" . Na de goede echo kon ik met een iets geruster gevoel naar huis.
Kan je het niet bespreken met je gyn!? Wie niet waagt ..........
SUc6
 
Lieve lotteisabel,
Ik wilde net een nieuw onderwerp aanmaken omdat ik hier ook ernorm mee worstel. (Meerdere miskramen en risicofactoren) Met de miskramen heb ik ook gewoon hartjes gezien, of had geen bloedingen en ook gewoon zwangerschapskwalen. De pest is dat je er gewoon geen peil op kan trekken!

Ik vraag me toch echt af hoe sommige mensen deze zenuwen en angsten onder controle kunnen houden. Ik heb express geen dingen als een angelsound want ik denk dat ik mezelf daar helemaal mee gek maak. Als het voor jou helpt dan is dat erg fijn.

Ik ben vandaag 9 wkn en 3 dagen en heb bijna geen klachten meer! mijn gevoel zit niet goed en de laatste keren bleek dat mijn gevoel er ook niet naast zat. (Zelfs mijn man zegt dat......)

Volgende week heb ik weer een echo! Ik duim elke dag! Meer kan ik niet doen!
Ik zal ook voor jou duimen! Sterkte en ik hoop te horen hoe je echo af is gelopen!

Liefs Ikke
 
Hoi Lotteisabel,

ik herken je angst heel goed, ik weet zeker dat er vele vrouwen hier met jou, dezelfde gevoelens hebben, zeker na een of meerdere miskramen. Die heb ik zelf ook meegemaakt.
Na 10 weken worden de zwangerschapsklachten minder, dat is heel normaal, de placenta neemt het werk over en het HCGhormoon neemt af. Voor de angelsound is het nog te vroeg. Ik ben nu 13 weken zwanger en bij de vk vorige week moest er heel hard gezocht worden naar het hartje, en dat is dan een prof die precies weet waar ze moet zoeken. Dus maak je niet té druk. Stress is heel ongezond voor je kleine!!! Als je je verschrikkelijk zorgen maakt, bel je toch gewoon je vk. (Bij ons in de praktijk hebben ze daar een apart doorkiesnummer voor -maakt u zich zorgen, kies dan 2 oid- ) Vk zijn er ook om jou gerust te stellen.
 
Terug
Bovenaan