Zo piepklein nog!

Ik ben vijf weken zwanger nu......ga morgen naar de verloskundige voor het eerst!

Ik zou zó graag even willen spieken en hoop zo dat het goed zal gaan!

Nooit geweten dat 12 weken zo lang konden duren!

Hoe zijn jullie deze maanden doorgekomen?
 
hey micromuis84,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
voel je je goed??

ik wist met 6 weken dat ik zwanger was. En wij hebben besloten om niet 12 weken te wachten voor we de wereld op de hoogte brachten.
eigelijk een heel bewuste keuze. ik wou natuurlijk het blijde nieuws met iedereen delen, en samen met de familie en vrienden blij zijn.
daarnaast voelde het ook heel belangrijk om als het wel mis zou gaan, ook mensen te hebben om het mee te delen en te verwerken.

maar ooooooo die trage tijd tot de eerste echo.
pfffff vreselijk. heb veel gelezen, een boek gekocht met kleuren fotoos (het grote wonder) en natuurlijk gelijk dit forum bezocht.
lekker genieten, en voor je t weet denk je dat de tijd wel wat langzamer mag gaan, omdat je zo lang mogelijk wil genieten van alles wat op je afkomt.

liefs
smooty
 
Wij hebben ook niet gewacht tot twaalf weken. Met 8 weken onze naaste familie en vrienden verteld. En met tien weken op werk. Als t mis gaat komen ze het ook te weten.

Wij hadden met zes weken eerste echo. Ik dacht dat ik verder was. Ik wist na ongeveer drie weken dat ik zwanger was.
 
haai..

wij kwamen er achter met 5 weken dat we zwanger waren, konden met 9 weken naar vk en 12 weken weer vk.
wij hebben het gelijk de dag erna verteld toen we wisten dat we zwanger waren.

gaat snel voorbij hoor! ben nu alweer bijna 30 weken..

succes en een fijne zwangerschap!

liefs maaike
 
Hoi!

Ik vond de eerste 12 weken ook super super langzaam gaan, maar nu ben ik 14 weken en nu vind ik het nog steeds langzaam gaan.. kortom. Ik zou me er gewoon bij neerleggen, dan gaat het nog het snelst!

Het is wel heel fijn als je met 9 weken en met 12 weken een echo hebt, en dan tussendoor de eerste keer naar de vk, dan heb je wat om naar uit te kijken..

Eigenlijk is het heel gek, want aan de andere kant denk ik soms, wow, nu alweer 14 weken!
Maar ja.. ik kijk gewoon erg uit naar de tijd dat ik een buikje krijg en mijn kindje kan voelen, nu is het nog erg onwerkelijk, ondanks alle mooie echo's.

Groet Roos
 
Hoi Hoi,

als eerste gefeliciteerd. En geniet er van.

Het duurt idd lang met wachten maar als het dan eenmaal zo ver is dan is het zo leuk om heerlijk te kunnen kijken. Ik vond de eerste echo ook zo kort duren. In vergelijking hoelang je er op hebt moeten wachten.

Ik ben nu 21 weken zwanger en weet onder tussen dat alles in orde is. En weet al wat het ging worden. Moet nu alleen me mond houden tegen de aanstaande opa`s en oma`s want die willen donderdag zelf kijken bij de pretecho wat het gaat worden. Maar dat is best moeilijk als je ze dan spreekt om dan niets te zeggen. Terwijl wij al bijna een week weten dat we een meisje gaan krijgen.



leonie
 
Gefeliciteerd! Ja, wachten duurt lang he..
Ik ben nu 9w 2d zwanger en mag over 8 dagen mijn 1e echo.
Het lijkt of ik al maanden aan het wachten ben op die echo. Ik ben zo nieuwsgierig en kan echt niet wachten. Ik hoop dat alles goed is, maar daar ga ik wel vanuit.

Ik heb het al wel verteld aan mijn naaste (schoon)familie en beste vrienden, maar de rest hoort het pas na de echo.

Ik vond het idd ook wel een fijn idee dat mocht er iets mis gaan er ook mensen zijn die er dan voor me kunnen zijn.

Veel plezier van je zwangerschap en succes met wachten!
 
Wachten duurt altijd lang.
Ik ben nu 12wk en 2dg zwanger.Inmiddels al 3echo's achter de rug.Ik kreeg de eerste echo met 6wk,omdat ik d.m.v ivf zwanger ben geraakt.Ik vind het nu nog hardstikke langzaam gaan,maar zoals andere meiden ook al zeggen.Geniet ervan,want voor je het weet is het juist weer voorbij.

Gr wonder2011
 
Terug
Bovenaan