Zo piepklein nog!

Gefeliciteerd !
Wij liepen bij gynacoloog omdat zwanger worden niet zo makkelijk ging en ik heb dus een echo gehad met 6 weken en 8 weken.
Wees maar gerust:
Er is echt maar heel weinig te zien op zo'n echo. We zagen alleen een soort bolletje - vruchtzakje met embryo
als je heel goed keek kon je wel al iets zien bewegen - hartje maar zo ontzettend klein. met 8 weken zag je heel klein soort garnaaltje.
JE kan echo foto wel laten zien aan iedereen, maar omdat er nauwelijks iets op te zien is - tsja weten mensen ook niet zo goed wat ze ervan moeten zeggen.
met 12 weken is het echt al een mensje. Dat is echt de mooiste echo - dus wacht maar af. Geloof me het is het wachten echt waard.
Nog een voordeel: 12 weken echo kan via de buik de anderen gingen bij mij vaginaal - minder prettig.
 
gefeliciteerd
Ik heb mijn eerste echo twee weken geleden gehad toen was ik 8 weken . ik vond het een hele belevenis om het hartje te zien kloppen ik ga nu weer in de 12 de week en dat wachten is duurd idd heel lang maar we moeten maar gewoon lekker genieten van elk moment
 
Hallo meiden!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
De meeste mensen weten het van ons ook al! Gaan zo close met deze mensen om dat ik dat echt niet voor me kan en wil houden! Ik ben vanmorgen voor het eerst naar de VK geweest en veel informatie gekregen! Mijn bloeddruk was goed dus zag ze geen reden om me zorgen te maken!
Ik ben nu een stuk geruster. Aai soms al over mijn buik als teken van de prille liefde..........

Jullie ook gefeliciteerd!
 
Hallo..

Ik ben nieuw op dit forum.. Maar wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap. Ik ben nu 5 weken zwanger, weet het sinds vorige week maandag. Ik moest geopereerd worden omdat ik een grote cyste had in mijn rechter eierstok en net voordat ik onder narcose werd gebracht werd ik gefeliciteerd door de gyneacoloog. Ik moet 9 december voor de eerste echo, kijk er zo naar uit..
Wij hebben het de familie ook direct verteld, we waren zo blij. We hebben 2 jaar op dit wonder moeten wachten en nu is het eindelijk zover. Maar nog wel heel erg onwerkelijk..

Groetjes
 
Hallo Micromuis84,

Hoe voel jij je nu? Ik ben erg misselijk op het ogenblik. Niet zo fijn, maar aan de andere kant wel weer een bevestiging. Volgende week eindelijk de echo kijken we heel erg naar uit om het eindelijk te zien. Wanneer heb jij echo?

Groetjes Susan
 
Terug
Bovenaan