Zo raar, zo plotseling, onwerkelijk, ongeloofelijk, zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

supergefeliciteerd!!als jullie al zoveel doorstaan hebben dat jullie in aanmerking komen voor icsi,dan ben de de eerste die het verdient.geniet ervan.ennu...wat stelt je werk nog voor als je zwanger bent

Super, super gefeliciteerd met jullie wondertje!!!
groetjes Jeni

Ooooooooooh wat geweldig Silvy!!!!! Ik ben echt superblij voor je!!!! Ik vind het helemaal niet gek dat je je niet op je werk kan concentreren! Droom maar lekker verder vandaag over je babytje, hoor.

Nou, toen ik eergisteren dat berichtje schreef om je succes te wensen had ik dit niet verwacht, maar het is natuurlijk geweldig!!!!

Geniet ervan!

Groetjes, Tess.

Hee meis

Tranen in mijn ogen hoor!
Ik kan je niet vertellen hoe blij ik voor je ben!!
Ik ga je zo nog even mailen, maar wil je toch
vast even feliciteren:

Dikke knuffel, Annet

HOI HOI MEID!!!

lees met tranen in mijn ogen jouw berichtje....kan me helemaal inbeelden hoe het is gegaan!!!het is jullie ontzettend gegunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heeeeeel hartelijk gefeliciteerd en geniet er maar heerlijk van!!!!

liefs lonneke

Jeetje meid wat GAAF zeg.
Echt enorm leuk en verdient.
Mooi ook om je verhaal te lezen, ik zie het helemaal voor me.
Ga er lekker van genieten en verwen jezelf maar met shoppen.
Liefs Rene

gefeliciteerd silvy. dit is echt een WONDER!!!
geniet er maar lekker van!!
liefs leetje

Ohhhh meiden, dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik zal het ´virus ´ rondstrooien en hopenlijk kunnen jullie goed vangen!

Het was nog wel erg spannend bij de huisarts vanmorgen. Het plusje leek niet te verschijnen! De dokter wilde net op gaan schrijven dat zijn test negatief was, en toen zag ik ineens een licht verticaal streepje! Ohhhhh, wat een opluchting zeg!

Liefs,

over-8-maanden-mama Sil

Terug
Bovenaan