Zo snel een buikje bij een 2e en hoe zit dat ook weer met zwaar tillen??

A

Anoniem

Guest
Jeetje..mijn buik groeit als een tierelier! Ben nu 8,5 week zwanger van mijn 2e kindje, maar ik heb al een buik ofdat ik 20 weken zwanger ben! Wel leuk hoor, maar is dat normaal??
En ik hoor steeds om me heen, je mag niet zwaar tillen, maar ik moet toch wel mijn zoontje van 12,5 kilo af en toe optillen.
Hoe doen jullie dat dan?

Liefs Monique

Hoi,

Gewoon tillen. Ik probeer alleen wel op een goede houding te letten. Je kan wel niet willen tillen maar volgens mij gaat dat niet lukken met een peutertje die rondloopt.

Succes

Hoi Monique,

Ik ben nu 8 weken zwanger van de 2e en wordt vooral dikker in de breedte i.p.v. dat mijn buik uitsteekt: ik pas niet meer in mijn broeken, maar er is feitelijk nog niets te zien. Pffffff! Dus doe mij maar die buik, haha! Ook ik heb een dochter die nog getild moet worden, ze weegt bijna 9 kg. Tja, ik doe het maar gewoon, het is niet anders. Als ik last krijg van mijn rug zie ik dan wel weer hoe ik het oplos... Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik niet één keer last gehad van mijn rug, dus ik hoop dat het wel los zal lopen.

Groetjes,

Eveline

Hoi Hoi

Ik ben nu ook bijna 8 wk zwanger van de 2de.. en ik moet helaas ook gewoon mn dochtertje nog tillen.. soms gaat ze al voor me staan in dr bedje en soms blijft ze liggen en nu heeft ze al een wat dieper bedje waar ik nu al moeilijk bij kom als ik haar in bed moet doen.. en mijn buik is ook al veel dikker.. moet al zwangerschaps kleding aan... pas ook mn eigen broeken niet meer!   iedereen egt krijg je geen tweeling ahah  NOT! HIHI   heb nu een buikje als van de 1ste met ongeveer 15 wk zwanger zijn.. en dan moeten we nog zo lang haha...

Ik moet ook zeggen ik heb tot nu toe meer last van mn lichaam dan bij de 1ste.. buik doet sneller pijn, rug en stuitje ook snel pijnlijk.. snel, heel snel moe! maar ach ja het hoort er allemaal bij! volgende week de  1ste echo.. dan weten we meer! succes allemaal!

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2 wondertje!  

Ik heb dat ook hoor! Ik ben nu 16 weken en als je zegt dat ik 5 a 6 maanden ben geloof je het ook.

iedereen vraagt ook al hoelang ik nog moet, nou nog tot december en of het er dan misschien 2 zijn???
Nee hoor, gewoon één.

We ontwikkelt deze buik zich precies zoals bij mijn eerste, echt zo'n vooruitstekende buik.

gr mama van MD

hoi hoi
ik ben nu 6weken en 2dgn zwanger.
en vind dat ik ook al een buikje heb gaat vrij snel...
in me normale truitjes zie je nu echt een buik,en vragen mensen ben je zwanger ofzo
en ik gewoon heel serieus nee hoor hihi.
zelfs mijn zusje van11 vroeg van de week ben je zwanger ofzo ik zie het aan de vorm van je buik haha.....
mijn buik groeit meer vanaf boven of lijkt dat maar zo??

gr
patricia

6weken en 2dgn

Ik ben dus niet de enige die dit opvalt! Hihi...ja hier wordt ook vaak gevraagd of het er wel eentje is en of ik echt niet zeker weet dat het geen tweeling is. 8 Augustus heb ik pas de echo dus ik wacht nog ff af
Mijn zoontje gaat in zijn bedje ook wel staan dus hem eruit tillen lukt wel, maar ik voel dan wel eens van die heerlijke steken in mijn buik. Net als hem uit de auto halen...ppff maar hoort erbij he!
Mijn onderbroeken kan ik ook niet meer aan, dus ik draag al van die geweldige sexy positietenten! Whaha... Vanmiddag was ik aan t werk met de broek een stukje los...niemand die t zag natuurlijk! hihi...dus als ik thuis kom is het hup trainingsbroek aan.
Suc6 meiden! En natuurlijk wel van genieten he!

Liefs Monique

Hai ja dat is moeilijk he? Ook ik ben bijna 14 wkn. vd 3e,heb er nog 2 van bijna 4 en 2.5! Ik hoef dan niet zo veel meer te tillen maar ik werk ook nog 18 uur in de zorg,en daar kan ik niet echt aangepast werk doen jammer genoeg! Nou heb ik hele aardige collega's die me niet zoveel laten tillen,maar toch! Al met al is het gewoon best zwaar,dus sterkte ermee...
grtz An

Terug
Bovenaan