Zo snel een buikje bij een 2e en hoe zit dat ook weer met zwaar tillen??

O,ja mijn buik ziet er ook al uit als 6mnd hahaha. Dat had ik met de vorige 2 ook al...

hallo allemaal

ik ben morgen 16 weken zwanger en bij mijn zie je nog helemaal niks
ik ben zelfs 8 kilo kwijt geraakt. dus ik pas alles nog, maarja zal wel niet lang
meer duren. bij mijn eerste zwangerschap schuurde ik bij 16 weken uit me
broek. nou lachen gieren brullen natuurlijk het gebeurde op me werk namelijk
dus toen moest ik eerst naar huis voor een andere broek. en ik was nog zo
trots dat ik in die strakke broek paste. ik neem aan dat het binnen kort toch wel
echt begin te buiken. en ja zwaar tillen tja soms zal je wel moeten he.
kunnen ze wel heel leuk zeggen maar er is niet altijd iemand in de buurt om
je kleine ff overtenemen of uit bed te tillen
fijne zwangerschap iedereen groetjes hopvrouw

Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger van de eerste. Men zegt dat het heel erg raar is bij de eerste, maar ik heb al echt een zwangere buik (van een maand of 4/5). Beetje vreemd is het wel!!

groetjes
manta

Hee, ik ben zelf misschien voor het eerst zwanger nu. Maar ik las net van iemand waarvan het zusje zei: Benje zwanger ik zie het aan je buik! Deze reactie heb ik dinsdag avond van mijn zusje ook gehad. Ik denk pas 1 week dat ik zwanger ben ben ook pas sinds deze week moe en misselijk en zo.. maar me buik is wel dikker als normaal (en van te veel eten kan het niet zijn. Iedereen vind dat ik te weinig eet en let op me) Morgen een test halen/doen. Maar het is ook hoeveel je er op let.. Mijn beste vriendin is zwanger en dat zag je ook al vrij snel. Maar een andere vriendin die bertelde het pas na 12 weken en daarvoor had ik het echt neit gezien. nu zie je het duidelijk..

gr Shannah

xshannahx: meid ik wil niet vervelend doen maar voordat je jezelf helemaal blij maakt met een zwangerschap ga eerst een test doen. straks ben je teleurgesteld als het niet zo blijkt te zijn.

pfff   was al bang dat ik de enige was :)

ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger
van de 2de en begin ook al rondom dikker te worden
bh is te klein en ook mijn broeken zitten strak
indd van de week maar op zoek naar zwangerschapskleding

groetjes ilona

Hoi,

Misschien een tip: als je eerste al een beetje mobiel is qua klimmen e.d; ik heb in de kamer van mijn dochter een Ikea-keukenkruk neergezet, en mijn dochter schoof die zelf naar de commode toe en klom er op, na het verschonen klom ze eraf en schoof ze hem zelf naar haar ledikant toe, om vervolgens in bed te klimmen. echt ideaal, en je hoeft niet meer te tillen.

Groetjes
Maranke

Terug
Bovenaan