zo snel weer zwanger

@dotje

precies helemaal gelijk inalles komt goed meis

@miekie

nou hoezo 1ejaar en 2e zwangerschap elkaar overlappen????
ik vind gewoon elk jaar van caithlyn belangrijk 1e 2e 19e alles dus ja....
kijk je vind het 1e jaar te belangrijk,maar je 2e kindje zal ook niet alleen zijn als ze in haar 1e jaar zal zijn....dus dat blijft het zelfde ik wil ze gewoon alles geven wat ik kan en in me heb,en dat lukt je ook wel met 2kids om je heen lijkt mij.
kijk ik wil je niet aaanvallen maar vind dat vaak zooo vaag als ze zeggen ja het 1e jaar is belangrijk nou dan is dat bij je 2e minder belangrijk???

@Patricia, vat me niet verkeerd op, hoor, wat ik schreef was puur persoonlijk, ik begrijp het heel goed dat andere mensen andere keuzes maken. Ik gaf alleen aan dat het voor mij te snel zou zijn om nu zwanger te zijn.

Ik denk dat ik het juist  eerste jaar als zo bijzonder ervaar omdat we dus een behoorlijk tijd op Eva hebben moeten wachten en er veel verdriet van hebben gehad toen het niet erg lukte.
ik ben iedere dag opnieuw heel blij dat we haar nu bij ons hebben en zelf had ik het gevoel dat er nog geen ruimte was voor een tweede kindje. Natuurlijk zijn de jaren die daarna komen net zo speciaal, maar het is in mijn geval meer een gevoelskwestie, net zoals het moment waarop je klaar bent voor een tweede kindje.

Groetjes Marieke

ook ik ben het met patricia eens: elke leeftijd heeft zn charme's .
het eerste jaar is inderdaad heel erg belangrijk, maar het 2e jaar is even belangrijk.

nathalia is een heel makkelijk kind, en mijn bevalling is me reuze meegevallen, ik heb weinig pijn   gehad. t enige waar ik altijd bang voor ben geweest ( en nu weer heel bang voor ben) is gehecht worden. ben bij nathalia ook gehecht en dat vond ik dus echt geen pretje.
maar het is het waard!!!

en ik ben er 100% voor mijn kind(eren).
doe ze niet naar het kinderdagverblijf, of oppas ofzow.
zo kan ik alles "als eerste"meemaken.
en weten hun ook dat mama altijd in de buurt is.

liefs, do

en natuurlijk is het eerste jaar van ons tweede kindje heel bijzonder, maar ook heel anders. Je eerste kindje maakt je moeder, bij de tweede ben je dat al.

ik ben ook er een van die nu ook opnieuw zwanger is en ik vind het super!! dit word ons 3e kindje en echt waar meiden het stroomd er allemaal wel bij in zonder dat je het zelf zo snel door heb en als je dan de kleintjes ziet die elkedag weer wat nieuws er bij hebben geleerd van jou of van elkaar is dat zoooo mooi om te zien echt genieten gewoon!  
en tussen chloë en chelsea zit bijna 2jaar tussen dus ook niet echt veel en tussen chelsea en dit mooie wondertje zal ongeveer een jaar en 3/4 maand tussen zitten  en echt waar wij verheugen ons er al echt weer heel erg op!

en voor alle meiden die zwanger zijn  gefeliciteerd!  en geniet er van!

veel liefs samantha

Hey hey hier nog zo'n zwangere,

Ik vind het heerlijk om weer 'zwanger' te zijn. (FF  8 dec afwachten echo). We hebben 2 jaar met 3 miskramen over Jordy gedaan. Liever nu wat minder tijd tussen de eerste en tweede, dan helemaal geen tweede......( Tja dat het gelijk raak was hadden we ook niet verwacht)

Jordy is ook wel super makkelijk en wat betreft de chaos.... Morgen weer een dag ja...
Is wel iets wat ik nu ook wel geleerd heb.

Maar toch maar de echo eerst afwachten of dit keer alles goed zit.....

Groetjes Wendy

ik bedoelde het overigs helemaal niet als kritiek op de meiden die er wel
al voor gaan. MIsschien is het inderdaad anders als je niet werkt ik weet het niet
Wij gaan ook niet lang wachten maar wel tot rosco een jaar is. Het tillen met een dikke buik zie ik ook niet zo zitten. Maar ben het met nathalie (sorry als ik je naam niet goed schrijf) dat het erg leuk is om niet te veel leeftijdsverschil te hebben mijn zus en ik schelen 2,5 jaar vind ik wel een beetje de max. Wij hebben het altijd heel samen (behalve tijdje in de pubertijd hihi). Ik ben de naam vergeten van die gene die schreef het 1ste jaar te willen wachten. Ik snap wel wat de andere meiden zeggen maar snap jou ook ik denk dat het alleen niet echt omdat eerste jaar gaat meer om het feit dat je nog wat tijd met haar alleen nodig hebt omdat het allemaal niet van zelf is gegaan.
alle meiden die zwanger zijn hebben jullie alweer rare eet wensen????

Hoi,

Ik vind het echt super voor alle meiden die al weer zwanger zijn.
Hier kriebelt het wel al vaak, maar toch willen wij wachten tot ergens volgend jaar.
Wanneer Yordi zo'n beetje 1,5 jaar is willen we weer gaan stoppen met de pil en willen we graag weer gaan proberen.
Wij wouden wel wat meer ruimte er tussen hebben. Dit vooral, omdat mijn 1e zwangerschap niet zo super was. Heb nu nog steeds last van mijn rug. Elke dag doet mijn rug nog pijn, dus ik wil mijn lichaam nog wat meer de tijd en rust geven.
Rug zal altijd een zwakke plek blijven. En Yordi is dan ook weer een stuk zelfstandiger.
 Voor alle zwangeren, geniet er weer van en dat alles maar weer voorspoedig mag verlopen.

Liefs marielle en Yordi 16.01.08

Terug
Bovenaan