A
Anoniem
Guest
Hallo iedereen, ik zit met een vraag, en ik kan hem niet voor me houden dus ik hoop dat iemand ook een antwoord heeft, tenminste iets wat er op kan lijken!
het begon op 24 maart, ik ben toen ongesteld geworden, maar in de gebruikelijke ongesteldheid ben ik 7 dagen flink ongesteld, en in deze maar 3 en dan niet zo veel.
rond de 9e van april werd ik heel erg ziek, duizelig een plotselinge lichte bloeding, ik kon op geven moment niet eens meer staan!
ik voelde me ook erg raar in mijn buik, en nog veel meer klachten, als je zo kijkt lijkt het wat op bloed armoede.
mijn eigen ha was er niet, dus ik ben naar een andere arts in die praktijk geweest,
die keek me aan, lachte wat, schreef wat op een papiertje, en eigenlijk vond hij het volgens mij belachelijk dat de assistente mij met spoed er tussen had geplaatst.
hij checkte mijn ademhaling (want ik had het erg benauwd + kortademig), zei dat het goed was (dat klopt zoiezo niet),
mat mijn bloed, en die was te hoog en te laag ;?
die bloeding van de 9e dat was me nog nooit overkomen en duurde maar 3 dagen.
nu is het 27 april, en ik ben niet ongesteld. ik heb een zeer opgezwollen gevoel, mijn borsten lijken groter maar ik heb er geen last van, en ik weet zeker dat mijn vriend het niet zou zien (omdat ik al vrij grote borsten heb)
volgens een of andere calculator van internet zou ik nu 5 weken zwanger zijn, maar nu heb ik een zwangerschapstest gedaan en... hij was negatief.
ik heb het gevoel dat ik gek word.
en een opgezwollen gevoel, komt dat niet later in de zwangerschap voor?
en ik ben bang dat die misselijkheid (is absoluut niet hevig) gewoon denkbeeldig is / word.... help!
groetjes Celtic_woman
heeft iemand dat nog meer bovenstaande?