ZO SPANNEND WANT WAT MOET IK NOU DENKEN? Ben ik nou gek????





Hallo iedereen, ik zit met een vraag, en ik kan hem niet voor me houden dus ik hoop dat iemand ook een antwoord heeft, tenminste iets wat er op kan lijken!


het begon op 24 maart, ik ben toen ongesteld geworden, maar in de gebruikelijke ongesteldheid ben ik 7 dagen flink ongesteld, en in deze maar  3 en dan niet zo veel.
rond de 9e van april werd ik heel erg ziek, duizelig een plotselinge lichte bloeding, ik kon op geven moment niet eens meer staan!
ik voelde me ook erg raar in mijn buik, en nog veel meer klachten, als je zo kijkt lijkt het wat op bloed armoede.
mijn eigen ha was er niet, dus ik ben naar een andere arts in die praktijk geweest,
die keek me aan, lachte wat, schreef wat op een papiertje, en eigenlijk vond hij het volgens mij belachelijk dat de assistente mij met spoed er tussen had geplaatst.
hij checkte mijn ademhaling (want ik had het erg benauwd + kortademig), zei dat het goed was (dat klopt zoiezo niet),
mat mijn bloed, en die was te hoog en te laag ;?

die bloeding van de 9e dat was me nog nooit overkomen en duurde maar 3 dagen.
nu is het 27 april, en ik ben niet ongesteld. ik heb een zeer opgezwollen gevoel, mijn borsten lijken groter maar ik heb er geen last van, en ik weet zeker dat mijn vriend het niet zou zien (omdat ik al vrij grote borsten heb)
volgens een of andere calculator van internet zou ik nu 5 weken zwanger zijn, maar nu heb ik een zwangerschapstest gedaan en... hij was negatief.
ik heb het gevoel dat ik gek word.
en een opgezwollen gevoel, komt dat niet later in de zwangerschap voor?
en ik ben bang dat die misselijkheid (is absoluut niet hevig) gewoon denkbeeldig is / word.... help!

groetjes Celtic_woman

heeft iemand dat nog meer bovenstaande?
 
ehhh nog even wat, dat ben ik vergeten er neer te zetten haha.
stel je voor ( ik heb nog niet zoveel ervaring met zwanger zijn ;) ) je bent gewoon een jonge vrouw niet maatje 36 maar 40/42 en je bent wel je buikspieren aan het trainen, (dmv sport) maar toch niet alles strak, hoe ziet je buik er dan uit na verloop van tijd?

groetjes Celtic.....
 
Hoi Celticwoman,

Toen ik zwanger probeerde te worden, wat niet meteen lukte, had ik ook last van "zwangerschapskwaaltjes". Ik was misselijk, moe, pijnlijke borsten, etc. Ik ben inmiddels 18 weken zwanger en wat bleek achteraf, ik wilde zo graag zwanger worden dat mijn lichaam daarop inspeelde. Althans dat dacht ik. Het zat zo tussen mijn oren dat ik iedere maand wilde geloven dat ik zwanger was en dus dacht dat ik misselijk, moe, etc.  was.
Als de test negatief is en je bent over een paar dagen nog niet ongesteld kun je nog een test doen of contact opnemen met je HA.

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent of snel zal worden.
Succes!! Monique2
 
had jij ook dan dat je ongesteldheid wegbleef?

en wat was dan die tussentijdsebloeding want dat heb ik nog nooit gehad, altijd op tijd geweest, ook al ben ik gestopt met de pil.
ik heb ook gehoord van een innestelingsbloeding, maar er gaan allemaal gedachten door mijn hoofd.
op zich zou dit kindje niet gepland zijn, maar wel hartstikke welkom, (moet het klussen alleen wat harder haha)
 
Hai Celticwoman,



Vervelend he? Dat niet-weten. Joh, een collegaatje van mij had pas een
positieve test na 3 weken overtijd te zijn geweest. Probeer je te
ontspannen, denk er niet te veel aan (lukte mij ook nooit!) en doe over
een paar dagen weer een test.



Sterkte.



Sandra

 
Hoi,

Ik had een hele onregelmatige cyclus. De ene keer was ik 2 weken over tijd, 3 weken en ik ben zelfs een keer 4 weken overtijd geweest en bleek toch niet zwanger te zijn.   Maar iedere keer als ik een test had gedaan en deze bleek negatief, dan leek het net of mijn lichaam "rust" kreeg en prompt 2 à 3 dagen later werd ik ongesteld. Ik bleef ook iedere keer testen al was het alleen maar om de ene cyclus af te sluiten en met goede moed aan de volgende beginnen. Ik heb alleen geen tussentijdse bloedingen gehad. Mijn menstruatie was wel minder als normaal maar gewoon 5 à 6 dagen.

Misschien dat je hier iets aan hebt. Succes ermee!!

Monique2
 
hoi!

Mijn lichaam heeft precies hetzelfde gedaan bij mijn eerste zwangerschap..normaal was ik 8 of 9 dagen ongi en nu maar 3! Ik was naar later bleek, toen al zwanger, terwijl ik die maandag ervoor volgens de test nog niet zwanger was (wel dus..) Het kan zijn dat je net als ik nog te weinig van die hormonen in je urine hebt en het daarom nog negatief aangeeft. Optie is om het een week (of 2) later weer te proberen, hielp bij mij wel. Het domme is dat mijn verloskundigen die ongi wel gewoon als ongi meetelde dus als zijnde niet zwanger, in alle echo's (2) is hij ook rond 22 sept uitgerekend, maar hij was ipv 2 dagen te laat eigenlijk 2 weken te laat ( uitgedroogd, afgescheurde nagels enzo, de verloskundige zei het ook!). Dus alle echo's en uitrekendatums waren fout berekend.

Dus nu houd ik het erop dat ik mijn ongi datum niet precies weet, want het is dus weer gebeurd, maar nu wat erger. Ik ben een volledige week ongi geweest, maar heb daarna eigenlijk niet meer gesext, (moe, misselijk..) maar wel zwanger...tsja..en ik ben echt niet spontaan uit het niets zwanger geworden, dus moet ik dan weer die datum van ervoor rekenen. Dus laat ik het in het midden, ik weet het niet zeg ik maar, misschien dat ze het dan wat beter uitzoeken.
In ieder geval succes en ik hoop dat je lichaam hetzelfde werkt..het is gewoon traag van begrip hahahahaha
 
hoi hoi,

ik heb iets soort gelijks... ik was aan de pil, 1 keer 1 vergeten (heel dom) en nu blijft mijn ongesteldheid al 9 dagen uit, test gedaan op de 2e dag dat ik ongi had moeten zijn, nega, op de 4e dag, nega HA gebeld, ass vertelde dat het normaal was, te laag hormoon in urine en doe einde van de week nog een testje. die hebben we dus vanmorgen gedaan, en je raad het al ...weer nega! weer HA gebeld, weer ass. die zei dat ik het moet laten rusten tot over een week of 4 á 5... zij heeft makkelijk praten, ik wil de zekerheid hebben of ik het ben of niet.. ik ga over een week voor 3 maanden naar portugal, en mijn vriend voor 4 maanden naar italie...
voor de rest heb ik alle syptomen, vreselijk misselijk, gevoelige borsten, zere tepels en erg moe...

Iemand anders ook wel mee gemaakt, dat na 3 testen nog steeds nega was, en dat je uiteindelijk wel zwanger blijkt ??

Groetjes José
 
Terug
Bovenaan