ZO SPANNEND WANT WAT MOET IK NOU DENKEN? Ben ik nou gek????

hai hai was ik weer,
nou ik ben dus nu een dikke week verder, nog niet ongesteld, maar maandag is het precies een maand geleden van de bloeding dus.....

wel lief al die bemoedigde woorden, knapt een mens wel van op!
ik ben nu wel erg moe en mijn nippels zijn SUPERgevoelig, maar ik durf gewoon geen zwangerschapstest meer te doen, stom he?
en is het zo dat ze bij de huisarts dezelfde testen doen?
want dan zou het misschien nog geen zin hebben,
en is het niet gevaarlijk om een bloed test te doen?
ik haal me ook hersenspinsels in mijn hoofd hoor, want ik ben laatst nog met kleuters op een boerderij geweest, en hoorde dat dat gevaarlijk is als je zwanger zou kunnen zijn en ik begon toch wel een beetje te piekeren!!
en toen dacht ik; wel nee, hoe zouden boerinnen het dan hebben!
nou toen kreeg ik te horen dat er iets besmettelijks zou heersen, dat weer gevaarlijk zou kunnen zijn....
ik heb zoiets van ik weet nog niet eens of ik zwanger ben!
het lichaam; een vreemd iets!
ook wat jullie schreven over die verrekte zwangerschapstesten! maar er is dan nog hoop voor mij, omdat ik nog niet over die drie weken zit (nou ja om en nabij natuurlijk wel)

nah ja,
groetjes Celtic
 
nou dit was het dan, hierbij mijn afscheid.
Ik ben eergisteren toch echt ongesteld geworden, en aangezien de zt nog altijd negatief was, geloof ik het wel.
waarschijnlijk heeft het toch iets te maken met te veel stress en drukte, in combinatie met waarschijnlijk bloedarmoede en hyperventilatie (door de drukte)
Ja ik wist het zelf niet, maar het schijnt te kunnen,

ik wens alle moeders en becoming momas heel veel geluk en plezier en gods zegen toe.

 Celtic

 
Terug
Bovenaan