Zo teleurgesteld in mijn vader

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Te lang verhaal om uit te leggen, maar ik ben in het verleden flink teleurgesteld door mijn vader doordat hij dingen beloofde en niet nakwam. (ouders zijn gescheiden)
Nu gaan we dus verhuizen en had hij gezegd dat hij een vrachtwagen heeft geregeld. Het is dus nu een grote dichte (vrachtwagen) aanhanger. En ik had 3 keer gevraagd of het geregeld was.....
Anders had ik een vrachtwagentje met laadklep geregeld. Dus nu moet ik maar afwachten wat er voor een wagen komt... Ik baal best wel, want ik kan dus weer niet helemaal op hem rekenen.
Was dus weer verdrietig en mijn man is al weer bang dat ik weer instort omdat dat in mijn kraamtijd ook al is gebeurd door desinteresse en andere dingen (ook vanuit andere mensen)
Pfff nou ik ga maar even filmpje kijken, en dan slapen, morgen een drukke dag voor de boeg met inpakken, Feline naar de creche brengen en naar CB voor ruggetje.

groetjes Mariska

Hey Maris,

jeetje, wat een rotstreek van je vader! Ik zal het zekere voor het onzeker nemen, en proberen (als dat nog mogelijk is) zelf voor een vrachtwagen te zorgen.
Ik snap dat je je weer teleurgesteld voelt in hem. Maar probeer je te focussen op de verhuizing en Feline, en je man tuurlijk.
En meid... Alles komt op zn pootjes terecht, echt waar.
Ga maar lekker genieten van het filmpje, dat heb je wel verdiend!

Een knuf voor jou!

Liefs Debby.

Hoi Maris,

Wat vervelend allemaal, wou dat ik je kon opvrolijken!
Moet je nog veel inpakken, is wel vervelend werk, de hele dag inpakken.
Nog veel opknappen of valt dat wel mee?
Hoop voor je dat alles goed gaat, en dat jullie het fijn mogen hebben in jullie nieuwe huisje!
Veel succes,

Liefs Claudia

He Maris

Jeeeeeh wat een vervelende situatie zeg. Juist iemand als een vader moet je kunnen vertrouwen en er voor je zijn en als hij je steeds weer opnieuw teleur stelt doet dat ontzettend veel pijn.
Nu is het ook nog eens zo dat een verhuizing best wat stress met zich meebrengt en dan moet je ook nog eens afwachten of alles wel geregeld is.
Meid echt alles komt uiteindelijk weer op zijn pootjes terecht, ook al zie je het nu somber in.
Denk goed aan jezelf en als je het even niet ziet zitten klaag maar lekker hier hoor.

Ik wens je echt heel veel succes, ik zou je wel willen helpen, vind het echt heel vervelend voor je!!!

Ik denk aan je en hier een dikke  van mij aan jou!!!!

Liefs

Hoi Hoi

Wat vervelend zeg voor je.

Ikzelf heb het contact met mijn vader bijna 2 jaar geleden verbroken. Helaas, het bracht mij alleen nog maar elende.

Ben ook in het verleden zeer teleurgesteld in hem. Mijn ouders scheidden toen ik 8 was < ben nu 26 > Helaas zat ik er altijd tussen in.

Nadat mijn vader een strijd heeft gemaakt van de alimentatie en rouwkaarten heeft gestuurd naar mijn moeder en zus met teksten die je niet wilt herhalen heb ik besloten het contact te verbreken. Ook om mijn eigen kinderen tegen zoiemand te beschermen.

Ik vind het heel erg dat het zo moet, en als ik dit van jou lees raakt het me ook weer erg.

Ik wil je zeggen, probeer hem uit te leggen hoe teleurgesteld je in hem bent....

Succes ermee

Liefs Kirsten

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2008 21:22:47'));

Hey Maris,

jeetje, wat een rotstreek van je vader! Ik zal het zekere voor het onzeker nemen, en proberen (als dat nog mogelijk is) zelf voor een vrachtwagen te zorgen.
Ik snap dat je je weer teleurgesteld voelt in hem. Maar probeer je te focussen op de verhuizing en Feline, en je man tuurlijk.
En meid... Alles komt op zn pootjes terecht, echt waar.
Ga maar lekker genieten van het filmpje, dat heb je wel verdiend!

Een knuf voor jou!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Bedankt voor je knuf! We hebben een hele grote bestelbus geregeld, dus dat scheelt alweer. Het gaat me trouwens meer om die teleurstelling dan om die wagen...
De film was trouwens super! (The Butterfly effect) Ik had hem al eens gezien, maar leuk om nog een keer te zien!

liefs Maris

Hoi Naomi,

Jij ook bedankt voor je knuf! Het gaat al weer beter hoor! Zoals ik ook al naar Debby schreef, het gaat meer om de teleurstelling, niet om de vrachtwagen.

groetjes Mariska

Hoi Kirsten,

Ja heel vervelend, jij kan dat iig goed begrijpen lees ik al.... Ik heb mijn vader vanaf mijn 16de tot 26e niet gezien (ruzie) en nu sinds een paar jaar weer contact. Heel gezellig hoor, maar dit soort dingen blijft hij flikken. Vroeger (was ik 5 jaar oud!) heeft hij me gewoon ergens niet opgehaald en laten staan. En hij reed (met ons erbij...) in de auto als hij stomdronken was. Doet hij nu nog wel eens, alleen zitten wij er niet meer bij. kan wel zo kwaad worden, want als hij toch een keer iemand aanrijdt! Als ik berichtjes lees over aanrijdingen met dronkenschap kan ik zo kwaad worden.... grrrr
Nou genoeg gezeurd van mijn kant.... af en toe lucht het heerlijk op! Sorry trouwens dat ik bij jou weeer wat oprakel.

Voor jou een dikke knuffel!

liefs Maris

Terug
Bovenaan