Zo teleurgesteld in mijn vader

Hoi Mariska,

Wat vervelend voor jou/jullie!En inderdaad wat een teleurstelling..alweer!!

Ik wordt ook steeds teleurgesteld door mijn vader,en heb ook al vaker het contact verbroken...maar steeds weer geef ik weer toe..denk dan toch,och t is je vader,en opa van Luuk...maar hij doet geen enkele moeite om het contact goed te houden,hij verwacht dat ik bel,langsga enz...maar hij komt hier nooit en bellen is volgens mij te duur voor hem.(en als ik bel krijg ik te horen dat hij lang niks van me gehoord heeft!!!)We wonen op nog geen 5 min van elkaar,maar hij ziet zijn kleinzoon vaak alleen maar vanf het balkon als ik kom langswandelen..doet niet eens moeite om naar beneden te komen...oh, kan nog hele verhalen hier neer schrijven!!
Ook mijn ouders zijn gescheiden en ik ben heeel blij dat we een super contact met mijn moeder hebben en met haar nieuwe man..hij is nog meer opa voor Luuk dan zijn echte opa!!

Ik wens je heeeeel veel succes met je verhuizing en komop..laat je niet kisten!!!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Heb ik dus ook. Als iemand belt, ben ik het (trouwens heb ik met meer mensen, misschien ben ik toch niet zo leuk als ik denk hihi) en dan komt er standaard achteraan, lang niks van je gehoord en wanneer kom je langs. Pfff wordt er gek van. Ach nu met die benzineprijzen ga ik gewoon helemaal niet meer, moet namelijk wel een stukje rijden en ik heb geen zin om daar geld aan uit te geven.
Wat ik ook erg vind: Ik ben zo gek van Feline ik kan haar nooit zo in de steek laten zoals hij heeft gedaan. Echt zo gek vind ik dat.

groetjes Mariska

Hoi Hoi

Oh ja, dat van dat dronken in het rond rijden ken ik wel.

Mijn vader dronk wel niet veel, maar ging toch achter het stuur na de wijn.

Hij zag mij vroeger 1 keer in de 2 weken op zaterdag. Dan nam hij me mee naar de snackbar en verdween hij achter de gokautomaat. Soms joeg hij er wel 100 euro doorheen. Als hij won dan deelde we de winst!!

Toen ik ouder werd gingen we 1 keer in de 2 weken uit eten. Soms kreeg hij het voor elkaar om na een uur alweer mij thuis af te leveren. Hij belde van te voren het restaurant en zei dat we eraan kwamen < ik nam altijd hetzelfde >

Om de paar maanden vroeg hij wat voor studie ik deed. Ieder jaar vroeg hij hoe oud ik werd...dat soort dingen. Vreselijk...

Iedereen zei altijd tegen me: Het blijft toch je vader. Maar ik voel dat niet zo. Het woord vader moet je verdienen. Hij is voor mij nu alleen nog maar de verwekker. Meer kan ik er niet van maken.

Gelukkig is mijn moeder na 17 jaar weer gelukkig met een hele lieve man. Hij is de opa voor onze kinderen, en die verdienen ze!!

Ik wens je veel geluk in de situatie met jouw vader en hoop dat je de band die je nu nog hebt kan behouden.

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,

Ik zie hem ook meer als gezellige vriend (behalve als hij gedronken heeft) een vader is hij nooit geweest. Nooit alimentatie betaald enzo....
Mijn moeder's vriend (al 18 jaar nu) is wel aardig en zij zijn echt een leuke opa en oma voor Feline, alleen komen ze niet vaak.
En mijn schoonouders zijn echt supermensen! Daar ben ik zo blij mee. Ik wordt
behandeld als of ik hun kind ben en ze staan altijd voor je klaar!

Ik drink trouwens nagenoeg geen alcohol, dat is wel positief, en dat komt door zijn gedrag..... haha

groetjes Maris

Hoi

Fijn voor je dat je een goede band hebt met je schoonouders. Die van mij zijn ook wel oke.

Ach, we redden ons wel he? We weten nu wel hoe het dus NIET moet.

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan