zo teleurgesteld maar we moeten verder

Vorige week is na een zwangerschap van 11 weken en 3 dagen het hartje gestopt met kloppen. Vrijdag ben ik gecureteerd. Lichamelijk gaat het goed, vloei bijna niet en heb geen pijn. Wat overblijft is het verdriet. Nadat we in februari onze zoon van 2,5 hebben verloren hoopten we op weer wat zonneschijn. Helaas is ons dat nog niet gegund. Laten we maar zeggen dat 2007 ons jaar niet is.
Volgens de gyn. duurt het 6 tot 8weken voor ik weer ongi word, maar kunnen we gewoon doorgaan met proberen. Daar houden we ons dan maar aanvast. Hopelijk is het weer snel raak.
Om te kijken wanneer ik een eisprong heb wil ik van die strips gaan gebruiken. Normaal gebruik je die vanaf dag 10 na de eerste dag ongi. Hebben jullie er ervaring mee? Zal ik gewoon over een dag of 10 gaan testen of maar uitgaan van de gyn: over 6 weken waarschijnlijk 1e ongi, dus pas over 4 weken een eisprong? dat laatste lijkt me bijna logischer, want mijn lijf wist nog niet dat de baby niet meer leefde, dus moet nu ook even ontdekken dat mijn buik weer helemaal leeg is.

groetjes, keesje

wat verschrikkelijk voor jullie eerst jullie zoontje verliezen,en dan nu een miskraam.Zelf hebben wij ook net een miskraam gehad be niet gecuriteerd maar heb medicijnen gehad die ik zelf in moest brengen.afgelopen donderdag heb ik tehoren gekregen dat ondanks een paar bloedpropjes die nog in de baarmoeder zaten verder alles schoon was,lichamelijk gaat het ook met mij een stuk beter, maar in mijn hoofd zit ik er helemaal doorheen.maar alles gaat gewoon verder om je heen dus wij zullen dat ook moeten ook wij willen het zo snel mogelijk weer proberen.Ik hoop voor jullie dat het in 2008 weer een vruchtbaar jaar wordt

liefs 19 1

Hoi Keesje,

Wat vreselijk dat je dit mee moet maken.. Sterkte met het verlies van je jullie kindjes..
Ikzelf ben op 23 nov gecurrateerd na een missed abortion. Ook mijn lichaam wist niet dat ik niet meer zwanger was en moest dus echt ontzwangeren, vreselijk.. Gelukkig ben ik tweede kerstdag ongesteld geworden, dus bijna een normale cyclus. Vorig jaar hebben we een bbz gehad dus ik hoop dat 2008 een vruchtbaar jaar mag worden voor ons. Ik hoop dat je het allemaal kunt verwerken, geef het de tijd en plaats en luister naar je hart en gevoel.. Misschien komen we elkaar volgend jaar nog tegen.

Liefs Jessica

Hoi Keesje,

Wat erg te horen dat na het verlies van jullie kindje van 2,5 je ook nog een mk gehad hebt. Veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Ik heb zelf 3x een mk gehad waarvan er 1 met curettage omdat mijn lichaam niet door had dat het niet goed zat. Bij alle 3 de mk ben ik echter precies na 28 dagen weer ongi geworden. (geteld vanaf 1e dag bloedverlies, en bij de curettage  geteld vanaf de  dag van curettage) Het verschilt echter per persoon hoe snel je cyclus weer op gang komt. Veel succes en ik hoop dat je snel gezond zwanger mag zijn.

groetjes,
Dionne

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties, dat doet me goed.
Ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus zich redelijk snel herstelt. Ik ben meestal om de 5 a 6 weken ongesteld, dus we gaan maar weer tellen vanaf afgelopen vrijdag.
Meiden: op een vruchtbaar 2008!

groetjes, keesje

Ik weet niet wat ik moet zeggen, de tranen stromen over mijn wangen.
Heel veel sterkte en ik hoop echt dat je zo snel mogelijk weer een kindje in je armen mag houden.

Liefs PC

keesje
Wat erg. eerst je zoon verliezen en dan je ongeboren kindje verliezen. Hoe was je zoon. Ziek geworden of iets anders? Wat een verdriet is er in de wereld. Sterkte

Terug
Bovenaan