zo uit het niets

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,
ben zomaar uit het niets ongi geworden, geen voortekenen niks!dus de teleurstelling is nu helemaal groot natuurlijk!begin nu last van m'n buik te krijgen!mijn lichaam heeft me dus wederom comleet voor de gek gehouden en de volgende ronde luister ik er ook niet meer na en zie ik het allemaal wel!dus nu een ronde verder..pffff shit! en dat ook nog weer op mijn man's verjaardag vandaag! weer leuk en aardig doen tegen iedereen! terwijl m'n man en ik net wel beetje hebben zitten huilen!nou ja beetje afleiding misschien wel fijn!
Nieuwe ronde, Nieuwe kansen!
succes voor de meiden die nog moeten testen!!!
Liefs

ach meid wat k* voor je! Ondanks dit wel gefeliciteerd met je mannetje. Hopelijk krijg je genoeg afleiding en als je er echt geen zin meer in hebt dan is de deur snel gewezen toch?

Dikke knuffel!

NEE!! Wat naar. Dat was niet de bedoeling! stomme menstruatie.. Had echt gehoopt dat het ook voor jou deze ronde raak zou zijn.
Geen geloof in het luisteren na je lichaam verliezen hoor...
Hopelijk toch een goede verjaardag vandaag. Voor je man.. gefeliciteerd. (had het liever voor jullie beide gezegd ;-(

Ik blijf hier voorlopig nog ff hoor en zal ook zeker af en toe mee lezen en even reageren.

Heel veel liefs! Lisette

Ow nee!

Das balen inderdaad! Rotteleurstellingen! Het was een leuk verjaardagskado geweest maar nu moet je wat anders verzinnen! Misschien een leuke string met open kruis voor je volgende eisprong! Hahaha geintje meid maar we duimen mee en wensen jullie toch een fijne dag!

xxxxxxxxxxxxxxxxx me

Bah, wat een ontzettend baalnieuws! De wens is de vader van de gedachte en blijkbaar ook van de symptomen... Maar inderdaad niet het vertrouwen in je lichaam verliezen hoor!

Ik hoop dat de verjaardag je een beetje afleiding biedt. Gefeliciteerd met je mannetje en zoek elkaar lekker op vandaag.

Liefs,
Melian

hoi meis, rot voor je. op naar nieuwe kansen.en gefeliciteerd met je man.
groetjes

Hey meid wat ontzettend balen zeg!! Gooi het er maar lekker even uit, even een lekker bad of douche nemen en misschien voel je je vanavond al weer wat energieker! En we babbelen gewoon gezellig nog even verder op dit forum tot de volgende ronde ;-)

Liefs

dank jullie wel voor jullie reacties!vindhet zo moeilijk vertrouwen in mijn lichaam te verliezen omdat ik me echt zwanger voelde en dacht de symptonen te herkennen van mijn 1e zwschap!misschien wil ik het te graag dat ik het ga verzinnen ofzo..?nou ja we gaan weer vrolijk door en het zonnetje schijnt heerlijk, doet een mens goed!bedankt voor de felicitaties van me Hubby;-)

Micromuis; je tovert een hele grote glimlach op mijn gezicht hahahaha dank je daarvoor!
Starbuck; ben super blij voor jou!fijn dat je wel beetje mee blijft lezen!toch zijn we wel allebei oktober mama's ;-) (m'n meis is ook oktober kindje)hihi

Liefs en kus

Terug
Bovenaan