<p>Nou mijn meisje is voor de 5e week op een rij koortsig. Mn hart breekt een beetje. Ze was weer maar 7 dagen koortstvrij, wat de laatste tijd nog veel is ook. </p><p>Half augustus hebben we een afspraak bij de kinderarts om uit te sluiten of er een oorzaak voor die slechte weerstand is. Maar ik verwacht er weinig van. Want ze herstelt altijd wel weer. Zonder antibiotica ofzo. En vaak zie je wel dat er een snotneus, of keelontsteking is. Vorige week de zesde ziekte. </p><p>Maar echt elke week. Ze gaat sinds 4 maanden naar de opvang, is nu 14 maanden. In januari/februari met de lockdown hadden we twee maanden een gezond kind. Overige 8 maanden is ze al 16 keer ziek geweest. Waarvan 5 keer in de afgelopen 5 weken. </p><p>Ik vind het zo zielig voor haar. Voel me schuldig dat ze steeds ziek wordt omdat ik moet werken. Familie woont allemaal ver weg, dus we hebben geen vangnet. Ze zeggen dat de weerstand er beter van wordt, maar elke week ziek zijn is een klap op zo'n lijfje hoor. Ze zeiden dat de zomer beter zou zijn, tot nu toe is het erger. Is ze niet ziek, dan liggen haar billen wel open. Wat is dit voor leven voor haar?? Ik denk wel eens een maandje pauze van de opvang zou goed doen. Maar in maart ging het frequente ziek zijn gewoon weer verder. </p><p>Het lijkt me ook zo naar om haar van de opvang weg te houden, want ze heeft het er wel echt heel erg naar haar zin en leert er zoveel. Ze lacht er veel en slaapt goed. </p><p>Wanneer gaat het beter? Is het echt zo goed om constant ziek te zijn? Zijn er mensen die ervaring hebben met de overstap naar een gastouder, en bracht dat echt verbetering? </p>