zo verdrietig!

Begrijp je gevoelens.

Nu heb ik nog even vrij, maar  van het vooruitzicht per 1 mei weer te moeten beginnen, word ik echt niet vrolijk. Maar ja, financieel is het niet haalbaar om nog langer thuis te blijven. Daarbij komt nog dat ik werkzoekende ben en afhankelijk van wat er voor me gevonden wordt. Hugo weigert op dit moment uit de fles te drinken, dus  van het idee dat ik kilometers ver weg bij een nieuwe werkgever zit wordt ik helemaal iebelig.

Hallo meiden,

Joh, ik heb al die weken opgezien tegen het weer gaan werken. UIteindelijk moest ik dan op 5 maart weer aan het werk. Ook ik had altijd met veel plezier gewerkt en leuke collega's maar nu is je kindje er en daar wil je natuurlijk de hele tijd bij blijven. Maar goed, de eerste dag was ons meisje bij mijn ouders en ik ging met betraande ogen naar mijn werk. Toen ik er eenmaal was heb ik lekker kunnen vertellen en foto's laten zien. De dag ging best snel. Natuurlijk heb ik even naar mijn ouders gebeld om te vragen hoe het ging maar natuurlijk ging het erg goed. Op 2 dagen gaat ons kindje naar het KDV. Dit vond ik iets moeilijker.... Maar toen had ik mijn eerste werkdag er al op zitten.
Neem lekker foto's mee en vertel veel over je kindje. Je zal zien dat het uiteindelijk best meevalt.....

Nu na 1,5 maand werken hou ik soms nog steeds niet droog maar het gaat steeds beter.
Succes en sterkte!

Terug
Bovenaan