ZO VERSCHRIKKELIJK ALLEEN.

A

Anoniem

Guest

hoi.

zoals demeeste wel weten ben ik alleenstaand.
ik wist niet dat alleen echt zo alleen zou voelen.
ik wil ook wel eens iets uit handen kunnen geven, zoals een keer de nachtvoeding.
ik heb mijn zusje wel, en heb ik ook veel aan, maar toch niet zoals het met een partner zou zijn.
ik wil ook wel eens gewoon hysterisch janken, of uithuilen op een gemeende schouder.
alleen is zo alleen.
nou heb ik mijn ventje natuurlijk dus alleen ben ik nooit.
MAAR WAAROM VOELT HET DAN ZO.
xx emo martine

Het voelt alleen al zo omdat je net een kindje hebt gekregen, je heel erg moe bent enz. enz.!
Maar alleen zijn is niet makkelijk!

Ja, je hebt je kleine ventje, maar daar kun je niet je ei kwijt enzo. Dus heel begrijpelijk dat je je zo voelt!!

Dikke Knuffel!!!

x Lies

Lieve Martine,
Oh meid, ik kan me zo goed voorstellen dat je je alleen voelt op dit moment.
mama worden is zoiets groots, het doet zoveel met je.
Zwanger zijn, dan nog bevallen, een baby, het gevoel wat hierbij komt kijken is zo overweldigend. Dan is het zo logisch dat je het zo graag had willen delen met iemand, iemand waar je ook weer even klein bij kan zijn. En dan is zus en mama heus lief, maar ik snap dat je nu erg een partner mist.
Probeer jezelf de tijd te geven om te wennen aan deze situatie, en wat het allemaal met je doet. Gooi het er maar lekker uit, het is mooi aan je dat je hier altijd zo open over bent. Met de tijd zul je jezelf vast sterker en minder alleen gaan voelen. En weet ik zeker dat je iemand tegen zult komen die jou en je mannetje in zijn hart sluit. Maar voor nu, in deze bijzondere eerste weken, snap ik dat de tranen zo hoog zitten. Ik heb heel erg met je te doen, en geef je een warme lieve knuffel en hoop dat dat je heel eventjes goed doet!!
Liefs Annemarie

lievie

Ik kan me een heel eind indenken hoe je je moet voelen. Ik heb dan wel een partner, maar ik kan me soms ook zo eenzaam voelen. De emoties zitten toch erg aan de oppervlakte....

Maar lucht hier lekker je hart!!!!!Doen wij ook!

Liefs en een dikke knuf Bertine

Hoi lieve Martine

Het is niet zo gek dat je je zo alleen voelt. Je hebt het de laatste tijd
niet gemakkelijk gehad. Je relatie uit, een zware zwangerschap.
Die je dus ook al alleen moest doen. En ja dat is toch niet wat je
van te voren had verwacht. We denken allemaal in het huisje boompje
beestje. Van een man die voor je klaar staat, een leuk huisje en de
baby in zijn bedje. Samen er trots naar kijken, van dit is ons kindje.
En dan sta je er alleen voor. En dat is zwaar, niemand die het ff kan
overnemen. Tuurlijk staan je zus en ouders voor je klaar, maar om nu
aldoor hun ermee lastig te vallen is een ander verhaal. En dit heeft gewoon
tijd nodig. Het is niet niks mama worden en er alleen voor staan.
Meid veel sterkte en een dikke knuffel.

Liefs Cindy

Meid, het enige wat ik verder nog kan zeggen is dat ik je heel veel sterkte toewens en je een hele dikke knuffel wil geven. Ik hoop dat je samen met Sem heel gelukkig zult worden!!!!!
Enne, mijn computertje staat vaak even aan, dus als je even lekker wilt klagen, zeuren of je hart wilt luchten.........Dan weet je me te vinden, toch??

Liefs Hilma.

dikke knuffel voor jou Martine!

wij kunnen hier niet je alleen zijn weg nemen, maar hopelijk kunnen we er wel voor je zijn, zodat je je iets minder alleen voelt.

Gerritje

Zoveel liefde van allemaal mensen die je eigenlijk alleen van een forum kent... Dat moet toch in elk geval ook een goed gevoel geven. Je kunt je emoties altijd bij ons kwijt!!
Het is ook heel wat om ineens voor een babytje te (moeten) zorgen... als je dat dan 'alleen' moet doen moet je erg stevig in je schoenen staan. Het kost nu eenmaal veel tijd, maar je zult ook aan deze nieuwe situatie wennen. En wie weet, misschien vind je binnenkort al iemand die deze klus samen met je aan wil gaan! In elk geval veel sterkte en heel veel liefs voor nu en het nieuwe jaar.

Kus Cathelijne

Terug
Bovenaan