ZO VERSCHRIKKELIJK ALLEEN.

Dag Martine,

Ik kan mij zo goed voorstellen dat je het nu niet makkelijk hebt in je eentje. De komst van zo'n kleintje en de verantwoordelijkheid die je voelt is zo groots, dat het je overdonderen kan en zeker als je er dan ook nog alleen voor staat.

Ik kan je alleen een hart onder de riem steken dat het beter zal worden! Je went aan je nieuwe rol en leert te vertrouwen op je eigen gevoel en instinct.
Je zult hier straks heel sterk uit komen en als persoon enorm groeien, al is die weg misschien niet altijd recht omhoog, maar met ups en downs.

Weet dan dat je hier terecht kunt.......en geloof mij maar: je kunt het! Probeer wel zelf ook je rust te nemen vooral als Sem ook slaapt, want als je vermoeider wordt, dan wordt het zwaarder.
Dus denk vooral ook aan jezelf en cijfer je niet helemaal weg voor je lieve kleine ventje! Hij heeft op dit moment zijn mama nodig, maar die moet dan ook wel voor haarzelf zorgen!

Sterkte en geniet van de kleine dingen in dit grote geheel!!!

gr mama van MD

Hey meid,

Wat begrijpelijk. Zo vanzelf sprekend is het voor ons dat onze mannen dit en dat doen. Of dat ze nog even vakantie hebben. Ik kan me zo voorstellen dat je sommige dingen graag met een partner had willen delen. Het gevoel om ouders te worden....om het er samen nog eens over te hebben. Kijken op wie hij lijkt. Het is zo begrijpelijk Martine. Het enige wat ik voor je kan doen is een luisterend oor bieden en je een dikke  geven.
Hopelijke kun je je gevoel goed kwijt op het forum, al hoe moeilijk het soms ook is.
Blijf wel praten over je gevoel tegen wie of wat dan ook.
Ik wens je ook al het goeds voor het nieuwe jaar en heel veel voorspoed.

Liefs en een dikke kus en knuffel Elly

Lieve Martine

Ik kwam even voor het plezier op dit forum om te kijken of er nog babies geboren waren. En las jou berichtje, ik ken jou situatie niet omdat ik nog niet verder heb gelezen op het decemberforum. Maar als je eens op msn wilt praten laat je je mail achter ik krijg ook een baby en moet het alleen doen zonder de papa.......

liefs Marjo x

WAUW

ik ben er stil van.
en geloof me dat gebeurd niet gauw.....
ik d8 nog even snel op forum kijken, wat ik vond was werkelijk fantastisch.
ik vind het ongeloofelijk hoe jullie mij een beter gevoel hebben kunnen geven, hartverwarmend.
stond jankend op en nu een brede glimlach.

xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx
martine

( martine-spaans@hotmail.com )

Terug
Bovenaan