Zo verschrikkelijk onrustig, serieuze tips gevraagd want ik trek dit niet meer!!!!!!!!!!!!

Hallo,

Heb je al eens aan paardenmelk gedacht? Het is  goed tegen de koemelkallergie,  maar schijnt ook erg zuiverend te zijn voor de huid zoals exceem.  
Je moet het als kuur drinken en het is wel duur, maar misschien in ieder geval iets om te proberen. Als je in google paardenmelk in typt krijg je al veel informatie.  

Veel sterkte en hopelijk vindt je snel een oplossing!

Hoi Puk,

Er zijn al veel tips gegeven, dus ga je niet meer helemaal overladen.

Ik weet niet of je in de ziektewet zit. Maar dat is misschien niet verkeerd. Kan je eerst thuis alles op orde brengen en dan komt het werken ook wel weer. (heb zelf Hellp gehad, ben nu na 9 maanden weer voor 50% aan het werk, heb ook tijd gekregen om thuis alles 'neer te zetten'. )

Er zijn ook banden om je kindje vast te leggen in bed. Dan heb je ook niet meer het probleem van op de buik draaien en niet meer terug kunnen/ willen.

Verder heel veel sterkte, blijf er niet alleen mee zitten.

Groetjes, Marije

Hoi Puk,
Wat een klote-situatie. Onze dochter was de eerste 3 maanden ook heeel onrustig, gelukkig was het toen over. 1: osteopaat kan nooit kwaad en kan op veel vlakken helpen, van vastzittende nekjes tot het verwerken van de bevalling. 2: kijk eens op www.babywelzijn.nl, deze mevrouw heeft mij heel goed geholpen om mijn dochter beter te begrijpen en geleerd om met haar stroom mee te kunnen gaan (klinkt zweverig, maar ik weet zeker dat je, als je op de website aan het lezen bent, je huilt van herkenning). 3: probeer je kindje vooral een gevoel van veiligheid te geven en reageer altijd op hem en zijn gehuil. Ik kreeg zelf ook heel veel adviezen op het gebied van inbakeren, ik zou mijn kindje niet met banden vast gaan leggen of tot andere dingen dwingen, hij doet het met een reden.
Sterkte!

Oh meid, wat erg voor jullie! Ik zou ook zeggen ga naar een osteopaat!!!
Heb  er zelf ervaring mee voor Milan zijn nekje en dat heeft een hoop geholpen,  niet dat hij door zou slapen, maar wel veel minder huilen.
Nu ben ik voor de tweede keer bij een homeopaat geweest voor zijn slapen (ook omdat hij een paar weken daarvoor alleen maar 's nachts lag te krijsen, echt krijsen zo erg dat mijn buren kwamen vragen of hij ziek is) en ik moet zeggen dat  hij  ongeveer twee weken geleden voor t eerst in 8,5 maand zes nachten had doorgeslapen, daarna werd het weer iets minder en ben dus vorige week dan voor de tweede keer geweest. Ik wil toch kijken of het door dat homeopatisch middeltje komt, ben er nl een beetje sceptisch over, maar heb er alles voor over om hem (en dus ook ons) lekker te laten slapen, dus probeer ik t maar.
Hoop dat je hier iets aan hebt! Veel sterkte ermee!
Gr. ESther

Hoi Puk,
wat een narigheid is dat he! ik hoop voor jullie dat jullie niet de moed opgeven en zeker niet jullie liefde voor elkaar! ik heb geen ervaring met een osteopaat, maar heb ook veel goede verhalen gehoord!!

ik heb wel gehoord over Resue Remedy. dat is een homeopatische spray, dat je 30 min voor het slapen gaan in de mond van je kleintje spuit waardoor hij rustiger zou horen te gaan slapen. Wellicht werkt het niet bij iedereen, maar misschien is het wat voor hem. (Jullie kunnen het zelf ook gebruiken) bij mijn vriendin zorgde het ervoor dat de kleine 1 nachtvoeding oversloeg.... dat zou heerlijk zijn toch.

Veel succes ermee!!

Groetjes,
Petra

Hoi,
Het heet Rescue Remedy (sorry, anders kan ze het niet vinden vanwege het type-foutje) en is van Bach Bloesems. Ik heb zelf inderdaad ook goede ervaringen met Bach Remedies, geen ervaring bij babies. Je kunt trouwens ook heel specifiek druppeltjes laten afstemmen op jouw baby, misschien google-en op Bach Remedie.

Tjemig zeg, hoop dat je je inmiddels hebt ziek gemeld! zorg ook voor jezelf hoor!

voor wat betreft je zoontje (geloof ik), onze dochters hebben ook koemelkallergie en waren ook enorm onrustig. de jongste,net 6 maanden bleek daarnaast een bevallingstrauma te hebben en na een 3-tal bezoeken aan de osteopaat slaapt ze als een roosje. Ook anderen in de omgeving (buurvrouw en tante) hebben goede ervaringen met hun onrustige baby's.

baadt het niet het schaadt ook niet en wordt merendeels vergoed door de verzekering!

sterkte!!

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor de vele lieve reacties, het doet me echt goed om jullie verhalen en tips te lezen! Ik heb inmiddels een osteopaat gebeld en we hebben a.s woensdag een afspraak tevens gaan we naar een diëtist om te kijken wat we kunnen veranderen aan het voedingsschema. We hebben de bijvoeding nu laten vallen en ons zoontje is wel wat rustiger maar hij kan natuurlijk niet eeuwig alleen op flesvoeding leven dus hopen dat de diëtist ons verder kan helpen. Ik zit er ook over na te denken om de ziektewet in te gaan want ik ben echt op en heb steeds last van hartkloppingen en een opgejaagd gevoel. Ik heb sinds januari een nieuwe baan en mijn bazen zullen alles behalve blij zijn als ik de ziektewet in ga en ik denk ook dat ik mijn baan er door zal gaan verliezen maar ik moet nu echt aan mijn gezondheid denken anders komt het niet goed. Mijn man en ik hebben geen problemen met elkaar maar we voelen ons zo moedeloos en machteloos door ons kleine ventje en we zijn allebei doodop door de constante zorg die we moeten geven. Als ik voorlopig thuis blijf dan is er in ieder geval iemand die rust krijgt en dan hopen we maar dat het langzamerhand beter zal gaan. We werken er in ieder geval aan en nu hopen we dat onze inzet eens wat vruchten gaat afwerpen zodat we alles weer van een  wat zonniger kant  zullen gaan zien.

Groetjes en nogmaals bedankt!

Puk

Terug
Bovenaan