Zo vervelend

hoi iloon ik kan het heel goed begrijpen dat het hele naar is als iemand zo iets zegt, ik heb dat in ieder geval gelukkig niet mee gemaakt, ook niet met me ouders of schoonma .ze staan allebij aan onze kant en mag altijd me hart luchten meestal bij mijn schoonma omdat die in de buurt woont en me ouders iets tever weg wonen.
Heb nu 2 miskramen gehad waarvan 1 ik niet zeker weet omdat ik toen de pil slikte en nu 1 gehad waarvan ik pas 1 week van wist dat ik zwanger was na 8 weken.

dus mag nu officieel naar ronde 2 , bij mijn eerste duurde het ook lang 1 jaar over gedaan was er toch onbewust mee bezig, plos op de vakantie werdt ik zwanger ( pas toen ik thuis kwam getest) dus meisjes ga lekker op vakantie maka plezier en wie weet kom je zwanger terug:p

Veel s6 verders groetjes

mama van sharon

Hoi Iloon,

Nee, ik ben niet naar de HA geweest, de VK heeft er nog alle vertrouwen in. Na een mk begint het tellen weer opnieuw zeg maar, ook al voelt het anders... Ik heb in augustus een mk gehad, dus we zijn eigenlijk een klein half jaar bezig.

Liefs grotebroer

Haha jah die vakanties:D nou ik heb al een vakantie achter de rug en nog niet raak:p Maar het komt wel vanzelf kan er weinig aan doen. De natuur moet het regelen helaas. Het komt zoals het komt.
Hopelijk hebben veel meiden eind van het nieuwe jaar een kleintje in handen:D

Hallo,

Hier een nieuwe op het forum... ik herken je verhaal heel erg. WIj zijn anderhalf jaar bezig geweest en waren in mei van dit jaar dan ook erg blij dat de test eindelijk aangaf dat we zwanger waren! Helaas ging het met 9 weken mis en moest ik gecurreteerd worden, allemaal erg vervelend dus... Nu zijn we inmiddels weer een half jaar verder en s het nog niet raak. Mijn cyclus is erg onregelmatig, dan zit er weer 6 week tussen, dan weer 3 week en zo verder, dus ik ben uit pure wanhoop vorige week maar weer aan de pil begonnen. Dit voor maar twee maanden, om weer een beetje regelmaat terug te krijgen.. daarna gaan we er weer fris tegenaan! ;-)

Maar iedereen waar je het er mee over hebt roept "jullie zijn er veel te veel mee bezig, dan wil het ook echt niet!" en "laat het los, dan komt het vanzelf". Daar zit je op zo'n moment helemaal niet op te wachten....

Gelukkig zitten hier meiden op het forum die het gevoel wel begrijpen...

Hi dames,

soms lees ik mee op dit forum, ook al ben ik zelf wel zwanger. Het is erg vervelend als je leest dat het bij sommigen heel moeilijk gaat, dat was voor mij bijv. een reden om mee te doen aan moeders voor moeders (alle kleine beetjes helpen, denk ik dan maar).

Maar er zit ook een andere kant aan het verhaal, die jullie misschien niet willen horen. Ik vind het zelf erg "naar" dat het bij mij twee keer best snel wel gelukt is, maar dat het bij vrienden en bij mijn zus veel langer duurde. Ik sta dan soms met mijn mond vol tanden. Al zeggen mensen: "je moet er niet zo mee bezig zijn", in sommige gevallen weten ze gewoon niet wat ze moeten zeggen. Ik zeg zelf die woorden nooit, omdat ik weet dat het onzinnige raad is. Tuurlijk ben je er wel mee bezig, dat was ik ook! En iedere keer is er weer die teleurstelling als je ongesteld wordt! Maar het luisterend oor heeft niet altijd de juiste woorden en ja, dan gaan mensen soms clichés roepen. Neem het ze niet kwalijk.

Verder wil ik jullie allemaal heel veel sterkte wensen en hoop ik dat jullie hier volgend jaar om deze tijd allemaal op een ander deel van het forum zitten.

Gr. Tamara.

Jah mensen die snel zwanger zijn geraakt, die weten ook niet wat er bij andere mensen in hun hoofd om gaat waarbij het wel langer duurd. Maar er mee bezig zijn doe je altijd het is niet zomaar wat. Laten we hopen dat 2010 ons iets heel moois brengt.

Terug
Bovenaan