Zo vreselijk moe

Hey meiden,

Hebben jullie ook zo'n last van moeheid,ik heb deze zwangerschap zoveel last ervan niet normaal.

Mijn vriend vind me een aansteller dat ik om 21:00 al naar bed ga moet ik s'morgens maar eens uitslapen,maar helaas gaat dat niet want ik werk 3 dgn en onze oudste gaat iedere dag naar de kleuterschool,uitslapen zit er voor mij dus niet in aangezien hij niet de moeite neemt om al om 7:00 uur op te staan en haar naar school te brengen.

Iedere avond begint hij een discussie van 2 uur en dan ben ik klaar wakker en hij valt in slaap,ik doe dan geen oog meer dicht.

Herkennen jullie dit?

Ik heb zelf ook heel erg last van de moeheid. Gelukkig snap mijn vriend het wel redelijk, al zou hij liever ook anders zien. Ik lig tussen half 9 en half 10 wel echt op bed en dan wordt k 's morgen wel betijds wakker omdat ik dan last krijg van mijn gewrichten.
's middags ga ik ook slapen, nu doe ik dat altijd al door de reuma, maar ik lig nu langer en dan hang ik de rest van de middag op de bank tv te kijken of wat lezen

Ik heb er ook heel erg last van! Lig ook voor half 10 al vaak te slapen! Mijn vriend snapt het gelukkig wel. Ik werk momenteel 4 dagn en ben daarna echt bek af! Hoop dat ik snel wat minder moe word!

Hoi

Ik ben ook heel erg moe. Ik werk full time en dan ook nog in ploegdiensten (dus ook nachtdiensten). Omdat ik het nog niet op me werk heb verteld, wordt er uiteraard qua diensten nog geen rekening mee gehouden. In het begin was ik ook al moe, maar kon ik niet slapen om dat ik zo bezig was met de zwangerschap, dat gelukkig nu wel beter.

Hier ook zo verschrikkelijk moe. Gelukkig herinnert m'n man dit nog van de eerste. Hij neemt veel taken van me over en stuurt me zelfs vroeg naar bed!
Goed nieuws: het gaat weer over!
Ik weet nog dat het met 12 weken langzaam minder werd en met 16 weken helemaal over was. Met 20 weken voelde ik me energieker dan ooit!
Dus nog even doorbijten meiden. Het gaat weer over. En die mannen moet je ff streng toespreken, eventueel wat bewijs in boeken/op internet laten zien dat dit normale verschijnselen zijn. Zij wilden toch ook een kind? En wij moeten niet de enige zijn die ervoor moeten werken!

Ik ben ook zo moe. Ik werk 4*9 dus lange dagen. Ik probeer van half 10 tot half 7 te slapen. Mijn vriend begrijpt het wel en stuurt me ook vaak naar boven. Soms gaat hij tv kijken in bed, maar meestal blijft hij beneden. Probeer je rust te pakken, je lichaam vraagt er om. Goed voor jou en jullie kindje! Slaap lekker straks dames.

Jeetje wat vervelend dat je vriend je niet begrijpt.. Ik ben ook erg moe (ook voor mijn miskraam al) mijn vriend heeft gelukkig heel veel begrip voor mij. Helaas kan ik alleen niet slapen als ik om 21u in bed lig.. dan lig ik te draaien tot 12 a 01 u.. echt heel vervelend.. 's ochtend ben ik vaak ook weer vroeg wakker..
Sterkte meid moe is moe en dan gewoon lekker naar bed.

Liefs

Hier nog een verschikkelijk moe!
Vroeg naar bed lukt mij ondanks dat niet want savonds wil de slaap niet komen.

Ik hoor inderdaad dat dit met 12 weken minder word dus even afwachten dan maar.

Terug
Bovenaan