Zo vreselijk moe

Ik ben ook vreselijk moe, lijkt wel alsof slapen het enige is wat ik nog doe naast mijn werk! Erg gezellig voor mijn man. Gelukkig heeft hij het goed door en stuurt me vaak al naar bed om bij te tanken.
Ik kijk er wel naar uit dat dit minder wordt.

Ik ben ook vreselijk moe, maar heb gelukkig wel begrip van mijn vriend, hij is erg bezorgd ;-)
Afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan, terwijl ik gisteravond heel erg moe was en nu ben ik dus geradbraakt...
Maar goed, gewoon doorgaan....
Helaas moet ik er ook 4 dagen per week vroeg uit voor mijn werk, dus uitslapen zit er voor mij meestal ook niet in.

liefs

Ik ben ook heel erg moe maar het gaat met vlagen.. Gisteravond lag ik om 18.45 uur al in bed. Wou dit niet maar moest van me vriend even gaan slapen. Nou ik heb geslapen tot vanochtend 9 uur en had er liever nog langer op gelegen. Ik werk zelf maar 2 ochtenden en ben verder alleen thuis. Ik krijg soms wel commentaar als hij thuis komt van zijn werk en ik heb niks gedaan. Maar dan zeg ik ook gewoon dat ik echt niet lekker was. Hij heeft er soms wel wat moeite mee maar begint geen discusies.

Succes ermee..

PFF...ik ben ook best moe maar dat komt met vlagen ik werk zelf 5dagen in de week en dan tegen 16u word ik wel moe , maar ga gewoon door want als je thuis komt moet er gekookt worden!!i
Mijn vriend gaat zelf altijd vroeg naar bed tegen een uurtje of half 10 gaan we naar boven, ben daar dus wel blij om, want ik sta nu echt niet op die onzinnige discussies tewachten want mannen af en toe!!

Hoop dat die het snel wel begrijpt!! hhihi komt vast wel goed

groetjes esmee

Terug
Bovenaan