Zo vroeg al buikpijn en rugpijn...

Hoi MissC,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zo te lezen maak je je erg veel zorgen of het allemaal wel goed gaat met het kindje en met jezelf. Als ik jou was zou ik dan ook gewoon de verloskundige bellen om je klachten te bespreken en daarnaast de 1e echo naar voren te plaatsen. Vanaf wk 7 kan er, mbv een (in die fase vaak inwendige) echo gekeken worden of het hartje klopt, altijd een goed teken, want daarna is de kans op een miskraam gelijk al een stuk kleiner. Extra echo's vinden in principe plaats op medische indicatie, maar stress kan ook een medische indicatie zijn!

Maak je niet te druk en geniet van je zwangerschap!
 
Hoi MissC,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zo te lezen maak je je erg veel zorgen of het allemaal wel goed gaat met het kindje en met jezelf. Als ik jou was zou ik dan ook gewoon de verloskundige bellen om je klachten te bespreken en daarnaast de 1e echo naar voren te plaatsen. Vanaf wk 7 kan er, mbv een (in die fase vaak inwendige) echo gekeken worden of het hartje klopt, altijd een goed teken, want daarna is de kans op een miskraam gelijk al een stuk kleiner. Extra echo's vinden in principe plaats op medische indicatie, maar stress kan ook een medische indicatie zijn!

Maak je niet te druk en geniet van je zwangerschap!
 
Dank jullie wel allemaal! Ben gelukkig niet de enige.
Ik heb de verloskundige een email gestuurd, want je kan alleen bellen van 9 tot 10 als het geen spoedgeval is. Nog geen antwoord gehad.Maar ben een stuk rustiger wetende dat andere het ook hebben. Thanx!
 
hallo miss C
ik ben nu 5/6 weken zwanger, en was erg benieuwd of je advies van de VK hebt gekregen.
ik heb ook last van een spastischedarm, mijn buik is niet erg opgezet maar heb de hele dag al krampen onder in mijn buik. ik vind het lastig om te zeggen of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon onschuldige darmkrampen zijn.
hoor het graag
groetjes

 
Terug
Bovenaan