Zo vrolijk!

ff een ander geluid. Ik kan me heel erg vinden in de topics waar klachten besproken worden. Herkenning is soms echt een troost, maar vandaag van mij even een ander geluid. Ik ervaar mijn zwangerschap als best zwaar o.a door mijn beperkingen wegens bi en ik ben daar vaak toch heel down door. Ik kan me goed voorhouden dat het allemaal voor de kleine is en het is het me allemaal meer dan waard maar toch...
Maar vandaag ben ik zo vrolijk! Echt stom, kan het niet verklaren. Misschien komt het doordat alles nu bijna klaar is voor de bevalling, of doordat ik voel dat de kleine steeds lager ligt, klaar voor de start, maar het is een feit. Zullen vast de hormonen wel zijn, maar dat vind ik in dit geval lekker geen probleem. Hoop dat meer dames hier last van hebben ;-)
x Taraneh

nou heerlijk zo;n berichtje toch!!!

ik kan me niet vinden in de klaagberichtjes puur omdat ik niet echt ergens last van heb oke tja ben ziek momenteel en hoest de longen uit mn lijf maarja... shit happens denk ik dan maar....

maar tot nu toe probeer ik echt van elke dag te genieten hoor tis toch mn laatste zwangerschap dus kan me helemaal vinden in je happy berichtje leuk om te lezen!!!!!

geniet van je vrolijke dag en hopelijk volgen er nog een aantal.....

liefs danielle 34 weken precies vandaag:D

nou heerlijk zo;n berichtje toch!!!

ik kan me niet vinden in de klaagberichtjes puur omdat ik niet echt ergens last van heb oke tja ben ziek momenteel en hoest de longen uit mn lijf maarja... shit happens denk ik dan maar....

maar tot nu toe probeer ik echt van elke dag te genieten hoor tis toch mn laatste zwangerschap dus kan me helemaal vinden in je happy berichtje leuk om te lezen!!!!!

geniet van je vrolijke dag en hopelijk volgen er nog een aantal.....

liefs danielle 34 weken precies vandaag:D

Nou heerlijk hoor.
Afgezien van slecht slapen heb ik ook nergens last van. En vind het prachtig die mooie dikke buik.
En alle sms-jes mailtjes en krabbels die ik dagelijks krijg.
Dus mij zal je verder ook niet horen.

Eindelijk! Ik heb ook nergens last van.....ja de ditjes en datjes die bij een zwangerschap horen als slecht slapen, maagzuur enz maar ik heb het er allemaal heel erg graag voor over!!
Hopen dat het zo doorgaat, want we zijn er natuurlijk nog niet.....!
En ik denk maar zo: Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die met je zouden willen ruilen, die misschien niet eens zwanger kunnen raken oid!!!!!
Geniet van je vrolijke dag en ik hoop dat er nog heel veel zullen volgen!!!!! Voor iedereen uiteraard!!!

Liefssssss

Heerlijk al die positieve energie zeg!!!!
En dat je nog maar veel van die heerlijke dagen mag hebben!!!!
Hier heb ik af en toe ook wel die dagen, alleen de pijn overheersd nu toch helaas wel het meest.
Geniet heerlijk van die vrolijke en positieve energie en wij genieten nu ook een beetje mee. hahah.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan