Zo vrolijk!

Naast mijn klachtjes ben ik over het algemeen ook wel positief. Die schoppen en porren zijn soms zo gezellig. Ik kan me niet voorstellen zo meteen zonder buik met kind erin.
Groetjes Peet

Hier ook een met een super dag!
Voor t eerst sinds maanden geen last van maagzuur.
De kleine is volgens mij vandaag weer een stukje gezakt.

Verder overigens geen klachten behalve kleine dingen die er gewoon bij horen dus super!

Wat fijn dat je je vrolijk voelt hihi...
Ik heb met de carnaval ook 3 dagen mn eigen super gevoeld ( met een feestneus op)! Alsof mn lichaam dacht laat ik dat niet van dr afnemen de drie mooiste dagen van t jaar hahaha...

twee weken terug had ik ook nog van die baalmomenten, maar sinds die tijd eigenlijk niet meer. Moet zeggen dat vandaag en gisteravond zwaar zijn, want moesten gisteravond weg en heb dus vandaag erg veel pijn in mijn bekken. Opstaan en zo is heel pijnlijk, maar mag niet klagen vergeleken met mijn vorige zwangerschap. En dan is het maandag a.s. al 38 weken dus het eind is in zicht. Er zijn momenten dat ik het niet meer zo leuk vindt en zo maar voel me emotioneel op het moment inderdaad veel beter!!
Hebben in het radboud een afsluitend gesprek nog gehad na alle ivf-gedoe, en dat heeft ons ook veel rust gegeven. Ook hierdoor kunnen we nu meer genieten.
Fijn meiden houden zo!

Terug
Bovenaan