Zo, weer 500 euris lichter

A

Anoniem

Guest
Het is toch niet normaal meer. Even een paar dingetjes halen in een baby-zaak. Kom je bij de kassa: "dat is dan 476 euro..." (slik)
Ik had me zooo voorgenomen om dit keer niet me te laten verleiden de duurdere dingen te kopen, maar ik ga gewoon weer voor de bijl.
We hebben er ook wel aardig wat dingetjes voor hoor. Autostoeltje, fietsstoeltje, buggy, fietsendrager, maar toch. HEt kost allemaal zoo veel geld!!!
Maar goed, ik mag ook niet klagen hoor, want ik heb het er blijkbaar voor over, anders zou ik het niet kopen, maar toch.
Ga vandaag lekker alles uitpakken!
Liefs Nelleke

Tis idd allemaal belachelijk duur!
Ik was blij dat ik nog bijna alles had van de oudste 2!

Maar goed, veel fietsplezier met je kind voorop en je buggy achterop!!

Haha, ik plaats net een topic over precies hetzelfde 'probleem'!
't Is inderdaad niet leuk meer hoe duur alles is, maar ja, je wilt toch goede spullen hebben nietwaar? Zeker voor zaken als een autostoeltje en buggy e.d. wil ik wel iets goeds hebben. En dat kost centjes!

Nou ja, voorlopig kunnen we weer even vooruit, zal ik maar zeggen... Toch?!

Groetjes,
Myrna mv Isis

PS: oja, tip: bij een abonnement op Kinderen krijg je nu een Bobike fietsstoeltje voor maar 16,95 euro bijbetaling.

Ja belachelijk duur allemaal, gelukkig hebben wij alles al van de oudste. Wel leuk om allemaal uit te zoeken toch?

Groetjes sandra

Hihi thanx voor de tip, maar nu heb ik 'm al gekocht!

Hi Hi, ken het probleem wel een beetje hoor!
Maar mijn tip is: MARKTPLAATS.

Ik vis van alles bij marktplaats vandaan, speelgoed, fietsstoeltje, kleertjes!
Meestal zorg ik dat ik de spullen kan gaan halen, kan ik direct zien hoe het eruit ziet.
Speelgoed even boenen, kleren in de was en ik heb leuke spullen voor een prikkie.

Groetjes Fennie

Tja, hier moeten die aankopen ook nog gedaan worden! This maar goed dat het vakantiegeld eraan komt! Maar je kunt dan weer ff vooruit!

Haha, ze zouden de kinderbijslag ook moeten verhogen in de vakantieperiode! (vakantiekinderbijslag!!)

groetjes,

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi,

Het is ook allemaal duur!
Maar ik ben ook een Marktplaats verslaafde.. Ik heb vorige week een super mooie buggy gekocht voor maar 30 euro!! Hij ziet er nog als nieuw uit, zonne- en regenscherm, extra boodschappenmandje eronder en hij kan helemaal in ligstand. Ook het voetengedeelte kan omhoog. Met één beweging zit hij in elkaar! Ik ben er helemaal blij mee, helemaal voor dat geld!

Ik heb hem natuurlijk meteen uitgeprobeerd en hij rijd als een tiet!!

Voor die 30 euro heb ik een super buggy voor op vakantie of een enkele keer als we met de fiets weg gaan.

Zo heb ik al heel wat gekocht voor een kleine cent!
Tis bijna een sport,.. hihi

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan