Zo, weer 500 euris lichter

Tis zeker allemaal duur zeg. Ik zal eens op marktplaats gaan kijken voor een lichte buggy, schilt misschien ook in de knip. Een fietsstoeltje koop ik denk ik liever in de winkel, al geven ze die ook  niet meer weg.

Groetjes,
Nelly.

Wij halen ook veel van marktplaats.nl. Vind ik helemaal geen probleem. De complete babykamer, met badje, (2!) boxen, eetstoel, campingbedje, 2 matrassen, kinderwagen/buggy met maxi cosy en nog heel veel klein spul. Alles in 1 koop!

Laatst een rugdrager overgenomen van de overbuurvrouw, kreeg er gelijk een klapbuggytje bij. Is niet echt geweldig meer, maar wel handig op het stoffige Kreta. Desnoods laat ik hem daar achter (de buggy dus he?!!).

Binnenkort moeten we een autostoel, die wil ik wel nieuw, maar het fietsstoeltje? Ook van Marktplaats.

We krijgen ook best veel (gebruikte) kleren. Ook helemaal geen probleem, even wassen en klaar om te dragen! Laatst een hobbelpaard gekocht. Waar? Op de vrijmarkt!

Maar idd je blijft wel bezig dingen aan te schaffen omdat de groei en ontwikkeling zo vreselijk snel gaat. Ik vind het zonde om alles nieuw aan te schaffen.

Lekkere actie , dacht ook even op marktplaats te kijken en een bod te doen op een buggy (€ 25,-) Doe ik een bod van 2500,-! Zit hier nog met rode wangetjes!! Gelukkig is het niet moeilijk om te achterhalen hoe je dat bod zo snel mogelijk weer kan verwijderen.......

Lisenka (die alweer veel geld aan het uitgeven is op de computer... ) mv Tessa (10-9-2006)

Hier ook iemand die het een sport vind om zo veel mogelijk te kopen voor zo weinig mogelijk!!

Alleen op de buggy en op de autostoel hebben we niet echt bezuinigd.

Kinderkamer hebben we van een collega van mijn man gekregen. Die hadden een tweeling die een nieuwe kamer kregen en dus mochten we alles voor niets hebben.
Het ziet er echt als nieuw uit! En de kast en komode (hoe schrijf je dat ook al weer)  kunnen we later ook nog gebruiken, gewoon een kwast er over heen en klaar!

Ik ben ook dol op Marktplaats. Laatst nog een super camouflage rokje voor Lyanne gekocht voor €5.00 en het staat haar echt super!

Groetjes, Marieke

Hoi hoi,

Ja niet normaal wat het allemaal kost,ook ik snuffel regelmatig op marktplaats rond naar de goeie koopjes.Ach Nelleke,nu hoef je die 500 eurootjes in ieder geval niet meer mee te sjouwen..haha

Groetjes Kitty en Tess.

Ja het is inderdaad duur allemaal... Kleertjes heb ik nog niet tweedehands gekocht eigenlijk (terwijl ik er niks mis mee vind), misschien moet ik daar toch eens naar kijken. Wel hebben we de baby-Mee (MaxiCosi-standaard voor achterop de fiets; een uitkomst voor mij!!!) van Marktplaats gehaald, mijn moederfiets en een bolderwagen. Voor onze nieuwe Quinny kinderwagen heb ik het goedkoopste goede adres gevonden (ook via Marktplaats) met goede service én bezorgservice: dannysbabywereld.nl   Zij hebben o.a. ook alle autostoelen van MaxiCosi. Ik zou onze autostoel daar bestellen, maar kreeg toen de laatste Ouders van Nu onder ogen: 70 euro korting!!! Ben helemaal blij, hij is besteld en vrijdag halen we hem op, helemaal in de kleur die wij willen!!!

Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan