ZO WEER MOE!

Ook ik herken het probleem. Ik leg Lukas gewoon in zijn bedje dan. Vaak slaapt hij toch niet langer dan een half uurtje, uurtje en dan geef ik hem zijn fles gewoon wat later. Ze worden ook ouder dus een heel strak schema is echt niet meer nodig. Als ze maar voldoende binnen krijgen. Wat eventueel kan helpen als de kleine niet wil slapen, eerst een paar slokjes sap geven en dan naar bedje (werkt bij Lukas als een trein). Hij is nu ook 6 mnd.

Hoi, Linde is ook niet zo'n langslaper en op dit moment haar ritme kwijt.
Wat bij haar nog wel eens wil werken is na het flesje slapen, zodra ze wakker is eruit en lekker spelen, samen en/of alleen in de wipstoel of box. Als ze dan nog echt moe is leg ik haar na een uurtje weer in bed zodat ze nog even kan slapen tot de volgende fles.
Moet wel zeggen dat dit niet altijd werkt.
Lastig is dat hé. Nou sliep Linde na een maand al niet meer van fles tot fles dus we zijn het wel gewend. Ik vind het ook lastig dat de eet/slaap schema's in rap tempo iedere keer veranderen, wordt er soms helemaal onzeker van.Nog tot ze een jaar zijn en dan komt er een beter ritme in is mijn ervaring, geen flesjes meer, met de pot mee eten en alleen een middagslaapje, heerlijk.
Succes!!! met alles.
groetjes Danielle.

ja, precies. Noëlle is ook al vanaf het begin zo geweest dus ik weet ook niet anders, maar het is elke dag weer puzzelen.
Maar ik kan noëlle echt niet zo weer in bed leggen, want dan schreeuwt ze alles bij elkaar.

Maar bedankt voor jullie tips. Fijn dat er zoveel zijn die meedenken!

Gr. Riejanne

Terug
Bovenaan