Zo Zenuwachtig....

Vandaag is het dan eindelijk weer zover, na de echo die we hebben gehad bij 8 weken. Mag ik vandaag eindelijk naar de Gynaecoloog hier in de buurt. Ik ben vandaag precies 12 weken.
Maar ik ben zo nerveus, zo bang dat het straks niet goed is. Heb bijna niet geslapen vannacht, want er bleef maar van alles door mijn hoofd spoken.

En ik moet het gewoon even kwijt aan jullie. Waren jullie ook zo nerveus bij die echo?

Liefs,

Marye (12 w)

Hi!

Hoelaat mag je? Is zeker weer spannend. Tot nu toe ben ik bij al mijn echo´s (3x) 1 bonk stress geweest, haha! Ik denk dat dat ook wel zo blijft. Vooral omdat wij allebei in die MMM hebben gezeten.

Liefs, Nicole 12w3d

Hey1

Ja dat zou het wel kunnen zijn ja. Ik mag om 14:20 uur. Duurt nog wel even helaas.
Gelukkig komt mijn vriend vast rond een uur of 12 thuis, dna heb ik weer wat meer afleiding.

Liefs,

Marye

Hoi, ik mag ook vandaag naar de vk en ik ben ook zo nerveus, heb ook 1 echo gehad en nu de tweede ben vandaag 11w4dgn ben ook zo bang dat het niet goed is, vooral omdat je nu nog niks voelt enzo, ben wel blij dat ik niet de enige ben.
Succes!! En laat je het weten hoe het geweest is?
Groetjes

hier ook een goede echo gehad,vanmorgen,ook alweer de 4e maar vandaag pas het hartje gehoord,ging als een speer!!
hoe was jullie echo[marye&han81m ].
groetjes 13wk en 6 d

Terug
Bovenaan