Zo Zenuwachtig....

Herkenbaar! Wij hadden gisteren een echo voor de combinatietest (nekplooimeeting). De laatste keer was anderhalve week voor onze vakantie en ik was ontzettend zenuwachtig. En zoooo opgelucht toen we de kleine konden zien bewegen en het hartje zagen kloppen!!! De test gaf ook een gunstig resultaat dus we kwamen helemaal opgelucht naar buiten. Ben nu 13 wk en 2 dgn.

Hey Dames,

Nou het was allemaal helemaal goed gelukkig. Ze zijn alle 2 goed gegroeid en erg beweeglijk. Ik heb er 1 ook voor het eerst gevoeld!

Echt bijzonder allemaal. Ik mag over 4 weken weer terug en darana iedere 2/3 weken. Omdat ze het bij een tweeling extra goed in de gaten willen houden.

Wel fijn hoor.

Liefs,

Marye

Hoi Marye!

Wat goed! En je zal toch opgelucht zijn, alles gaat prima! Als je straks lekker voelt bewegen hoef je je niet meer zo druk te maken gelukkig!

Ik heb morgen de 12 weken echo! Ben benieuwd of ik morgen zenuwachtig ben. Ik heb gelukkig al om 9 uur de afspraak.
Ik denk dat ik me meer zorgen maak over het feit dat ik geen verwijzing heb van de VK. Ze zei dat dat niet nodig was. Ik kan me zo voorstellen dat het zkh moeilijk gaat doen...

Geniet lekker van je fotootjes! Die heb je vast meegekregen!

Hallo ik ben ook geweest en het was ook allemaal goed, een erg beweeglijk kind zei ze, duurde even voordat we een mooie foto hadden maar uiteindelijk 4 mooie fotos mee en op één zie je al vanalles mondje oogjes benen armen echt zo gaaf ben helemaal verliefd haha.

Marye fijn dat bij jou ook alles goed was is weer een hele geruststelling.
Groetjes

Fijn dat alles goed was bij jullie!
Eerlijk gezegd was ik helemaal niet zenuwachtig, meer blij dat ik de baby weer zou zien :)

Terug
Bovenaan