zo ziek, kan niets binnen houden

Hoi Linda,

Wij kunnen elkaar de hand schudden!
Ik ben nu 13 weken en 5 dagen zwanger en ben ziek vanaf het begin.
Het is zelfs zo erg dat ik er 2x voor in het ziekenhuis heb gelegen voor uitdroging omdat ik ook helemaal niets binnen hield.

Mijn tip, rust en  kleine slokjes drinken en dan niet meteen gaan lopen of dingen gaan doen, maar laat je maag wennen aan hetgeen wat er je maag in gaat.

Ik kan je ook het nummer van Betty Spruyt geven, zij is verloskundige en tevens homeopaat.
Ik heb haar nummer van mijn verloskundige gekregen, zij was namelijk ook heel erg misselijk tijdens haar zwangerschap en bij haar hebben de homeopatische middelen goed geholpen.
Ik ben er sinds vandaag aan begonnen, dus ik kan je nu nog niet zeggen of het helpt, maar op het moment grijp ik alles aan wat maar kan helpen tegen het braken en misselijk zijn!
Haar nummer is 06-51260404 (ma/wo/vr 13:00-14:00 uur). Let op, als ze je gaat helpen kost een eerste consult via de telefoon €30,00, de meeste verzekeraars vergoeden dit, maar kijk het voor de zekerheid eerst even na, mocht je het veel geld vinden.

Ik wens je heel veel succes en in het ziekenhuis wisten ze mij te vertellen dat 99% van de vrouwen er na 16 weken geen last meer van heeft en dan eindelijk kunnen gaan genieten!

Groetjes, Marieke

Bedankt voor al jullie lieve tips.

Marieke het is lief van je bedoeld hoor, maar ik was al 6 weken van mijn misselijkheid af. Ik heb nu een buikgriep in combinatie met een te hoge bloeddruk, dus dat is even wat anders maar toch bedankt voor je reactie.

groeten,  linda

Terug
Bovenaan