hoi allemaal , ik ben nieuw op deze site en ben zwanger na 3 mk van ons 3e wondertje . Ik heb al 2 kindjes dus zijn we heel blij dat we het hopelijk nog een x mogen meemaken ik heb namelijk nog geen echo gehad die krijg ik 10 nov dus nog even spannend hier . Nu had ik een vraag ik ben zo ontzettend ziek al een paar weken de vk vind het alleen maar een goed teken na die 3 mk maar ik wordt er een beetje moedeloos van , elke ochtend na het opstaan moet ik gelijk overgeven het is denk ik de maagsap want het is heel zuur (sorry) soms en dat is een uitzondering moet ik niet spugen in de ochtend maar lijkt het net alsof er een band heel strak over me maag zit wordt dan erg duizelig en uiteindelijk gooi ik toch alles eruit door de druk die ik moet zetten bij het spugen laat ik ook mijn plas een beetje lopen dit is echt niet fijn want zit hier nog met 2 kindjes die ik vrij snel daarna naar school moet brengen , mijn vraag heeft er iemand echt goeie tips qua eten en drinken of een medicijn wat ik kan nemen ?? ben gisteren bij de apo geweest en die zegt niks te hebben en dat maar een renie moet nemen , vind ik erg raar want er moet toch iets voor zijn ?
sorry voor mijn lange verhaal maar wordt hier zo moedeloos van
voor de rest iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst
sorry voor mijn lange verhaal maar wordt hier zo moedeloos van
voor de rest iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst