zo ziek

hoi allemaal , ik ben nieuw op deze site en ben zwanger na 3 mk van ons 3e wondertje . Ik heb al 2 kindjes dus zijn we heel blij dat we het hopelijk nog een x mogen meemaken ik heb namelijk nog geen echo gehad die krijg ik 10 nov dus nog even spannend hier . Nu had ik een vraag ik ben zo ontzettend ziek al een paar weken de vk vind het alleen maar een goed teken na die 3 mk maar ik wordt er een beetje moedeloos van , elke ochtend na het opstaan moet ik gelijk overgeven het is denk ik de maagsap want het is heel zuur (sorry) soms en dat is een uitzondering moet ik niet spugen in de ochtend maar lijkt het net alsof er een band heel strak over me maag zit wordt dan erg duizelig en uiteindelijk gooi ik toch alles eruit door de druk die ik moet zetten bij het spugen laat ik ook mijn plas een beetje lopen dit is echt niet fijn want zit hier nog met 2 kindjes die ik vrij snel daarna naar school moet brengen , mijn vraag heeft er iemand echt goeie tips qua eten en drinken of een medicijn wat ik kan nemen ?? ben gisteren bij de apo geweest en die zegt niks te hebben en dat maar een renie moet nemen , vind ik erg raar want er moet toch iets voor zijn ?
sorry voor mijn lange verhaal maar wordt hier zo moedeloos van

voor de rest iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst
 
IAls eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat jullie volgende week een hele mooie echo krijgen.Verder zou ik de ha bellen en om advies vragen. Ik ben zelf ook heel ziek geweest en nu nog (26 weken momenteel) en ik slik nog steeds Emesafene. Dit is alleen een medicijn tegen de misselijkheid en werkt dus niet tegen de maagpijn. Ik heb het geprobeerd zonder, maar dat werkte echt niet. Net zoals jij heb ik al 2 kids rondlopen, waarvan er 1 naar school moet, en dan is het wel belangrijk dat je enigszins fit en mobiel kunt zijn. Qua eten kun je misschien iets van vanille vla proberen en gemberthee is goed voor de maag, dit is rustgevend. Mij heeft het wel wat geholpen. In ieder geval heel veel sterkte ermee en hopelijk voel je je snel wat beter.
 
Ten eerste gefeliciteerd, misschien moet eens proberen om eerst wat te eten voordat je opstaat. Bij mij was mijn suikerspiegel bij het opstaan heel laag en ik moest voordat ik opstond eerst wat eten dan nog 10/15 min blijven liggen en dan pas opstaan. Wie weet wordt je wel misselijk doordat je een lege maag hebt.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben in het begin van mijn zwangerschap wel misselijk geweest, maar niet zo erg dat ik moest spugen.
Misschien wat crackertjes proberen of een kopje kamillethee?

Hoop dat je je snel beter voelt.

Liefs
 
als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ,, maar wat vervelend voor je dat je zo ziek bent ,,, ik heb het zelf niet gehad ,, maar me schoonzus is nu ook zwanger en die heeft ook veel zuur en ziek smorgens ,,, haar oplossing was heel rustig aan doen smorgens dus echt veel eerder op staan ze sta nu met me broer op die dus om 5 uur op sta en dan gaat zij pas om 8 uur werken maar het helpt bij haar echt ,, en waarschijnlijk ben jij het wel gewent wat vroeg op staan voor de kleintjes,,,
sterkte er mee en hoop dat je er iets aan hebt ,,

groetjes mandy
 
Meid tegen t spugen weet ik niet wat je kunt doen, maar tegen t maagzuur wel! Rennies nemen.

Ik heb er ook vreselijk last van en blijf regelmatig kleine beetjes eten en drinken en als ik last van t zuur krijg neem ik 1 Rennie en dan zakt t heel snel...wellicht als je dit gaat doen bv slapen gaan, dat je dan ook niet hoeft te spugen??

Oh ja tegen misselijkheid helpt Vanillevla en ik drink veel melk omdat dit ook maagzuur wat bindt...

Sterkte meid, we moeten er even doorheen die moeilijke eerste weken!
 
iedereen bedankt voor de tips , ik zal ze zeker gaan proberen hopelijk mag het bij mij ook werken , dus hup naar de winkel voor alles spulletjes ;-)

wens jullie allemaal nog een fijne en goede zwangerschap
 
Terug
Bovenaan