zo ziek

Van harte gefeliciteerd,

ik herken jou klachten heb dit gehad van week 7 tot week 18 ongeveer. Ik heb de huisarts gebeld ervoor omdat ik niks binnen hield ook geen water of thee.
hier heb ik zetpillen voor gekregen 2x per dag Emesafene heet het. verder advies, geregeld kleine beetjes eten en gerelmatig. Eerst eten en drinken voor je het bed uit stapt.

Ik moet zeggen als ik nu regelmatig eet en soms nog kleine beetjes en eet waar ik echt trek in heb blijft het goed binnen zonder medicijnen. Eerste tijd had ik zo'n trek in pizza en heb ik elke avond pizza gegeten at ik macaroni of een prakje kwam het eruit maar pizza niet.

succes
 
hoi,

gefeliciteerd met je derde wondertje, ik heb tot twee weken terug sinds het begin van mijn zwangerschap elke dag overgegeven en ik heb een middenrifbreuk dus met de hormonen erbij heb ik enorm afgezien ik heb van alles geprobeerd tot vorige heb ik mijn verloskundige eindelijk kunnen overtuigen van mijn last, want ik kon het echt niet meer volhouden en heb ik zantac gekregen, is een soort van zuurremmer helpt echt enorm is ook een echte medicatie tegen het maagzuur een zelfde soort gebruikte ik ook voor mijn zwangerschap en sinds ik het gebruik geef ik ook niet meer over. en wat smorgens spuugen betreft dat had ik dus ook elke morgend zorg gewoon dat je in de avond een boterham klaarmaakt met beleg van het moment je wakker wordt voor het opstaan je boterham eten kan echt heel goed helpen om het overgeven te vermijden en dan nog 5 minuten blijven rusten in bed en wat eten betreft ik kan je daar niet echt een voorstel op doen want versschilt van persoon tot persoon maar net zogelijk larissa het zegt, macaroni en pizza was bij mij ook het enigste wat ik niet overgaf ik zou zeggen probeer van alles een beetje tot je zelf ondervindt wat je goed doet
sterkte

Liefs xxx
 
hoi van harte gefeliciteerd ,
wat naar he zo beroerd te zijn ik heb van die polsbandjes gedragen van sea band tegen de miselijkheid en dat hielp echt super heb ook zetpillen gehad van de huisarts emesfane maar werd daar weer heel suf van ik had echt baat bij de polsbandjes gewoon te krijgen bij het kruidvat en anders gewoon via internet .
en voor maagzuur heb ik antagel gekregen bij de apotheek zonder recept .en dat helpt bij mij , maar je moet van alles uit proberen waar jij je lekker bij voelt .
succes en sorry voor mij lange verhaal .
liefs evelien
 
Terug
Bovenaan