Nou meiden hier is het nog steeds een ziekkenboeg, heb toch voor de zekerheid even de huisarts gebeld en die kwam meteen langs. Ik was bang dat het niet goed ging met Zifjon zijn luchtwegen, zeker omdat ik zelf ook astma heb en allergie en als kind het met mij echt een ramp was dacht ik OH Nee als Zifjon nu dit ook mar niet heeft. Maar gelukkig hij heeft een heel zwar verkoudheids virus te pakken en zijn linker boventand is bijna door. Dubbel op dus. Maar ik denk dat wij nog wle even een week zoet zijn met meneertjke. Hij is zo zielig en benauwd, gelukkig wil hij nu wel wat meer eten en moet ik hem kleine beetjes drinken geven anders lukt het hem niet. Maar goed bij mij komen al die muren zo ongeveer op me af en ben ik behoorlijk kribbig door al dat gehuil. Manlief is juist nu veel weg dus is best wel ff zwaar. Mijn moeder kwam gelukkig afgelopen woensdag een dagje helpen en dat was erg fijn. maar rust heb ik niet echt gehad want ik kon boodschappen gaan doen.
Maar goed het was wel fijn even buiten te zijn, en als ik het echt ff gehad heb ga ik even stoom afblazen op ons balkon. Nou meiden allemaal sterkte met die ukkies en lekker verwennen en veel knuffelen dat hebben ze nodig.
Liefs van Mariska en Zifjon
Maar goed het was wel fijn even buiten te zijn, en als ik het echt ff gehad heb ga ik even stoom afblazen op ons balkon. Nou meiden allemaal sterkte met die ukkies en lekker verwennen en veel knuffelen dat hebben ze nodig.
Liefs van Mariska en Zifjon