Zo zielig

Hallo andere babies,

ik voel me vandaag zoooooooo zielig. Ik heb allemaal rode bulten (mama zegt muggebulten) en nu heb ik jeuk! Ik heb er vier op mijn gezicht en 4 op mijn onderarm. Gisteravond had ik nog nergens last van.

Tot overmaat van ramp heeft mama me nu ingesmeerd met een stinkend goedje zodat die muggen niet meer komen. Ik vind het alleen maar heel erg stinken en helemaal niet leuk!

Lekker slapen is er door de jeuk ook niet meer bij. Ik hoop dat ik er morgen geen last meer van heb.

Dit wilde ik alleen maar even vertellen. BLIJF WEG BIJ DE MUGGEN!!!!

Liefs Laura

hey Laura,

wat een pech voor jou, ik zal uitkijken voor de muggen.

ik heb pijn in mijn mondje, papa en mama zeggen dat mijn tanden?? doorkomen. Daardoor heb ik zere rode billen. Ik lijk wel een baviaan!!! ook moet ik de hele tijd poepen!

Groetjes Arjun

Hoi Arjun,

dat lijkt me ook niet leuk, ik kwijl wel, maar ik heb nog geen pijn of rode billen. Ik hoop dat je billen snel beter zijn!

(Haha, over 14 jaar vertellen we elkaar dat soort dingen echt niet meer!)

groetjes Laura

Hoi Laura,

Ik had ook een keer een mug op mijn kamer en die had me gestoken op mijn ooglid, op de ooievaarsbeet...toen zag ik er niet uit, joh! Ik had er niet zoveel last van, maar sindsdien houden papa en mama de hor en de deur altijd dicht, nog beter dan ze eerst al deden. Sindsdien wordt alleen mama nog maar gebeten...

Groetjes,

Esther

ps: Sterkte met die jeuk! Bij mama helpt prrrrrrrrrikweg altijd heel goed, en dat mogen baby's ook hebben.

Hihihihihi, dan wordt jouw mama zeker nooit gebeten? Mijn mama heeft liters prrrrrrrikweg in huis, want die is zelf altijd helemaal lek van alle muggenbeten! 't Zal ook niet meevallen, zo op het water in de zomer. Misschien moeten je papa en mama op zee gaan varen? Daar heb je minder muggen...

Op zee varen durft mijn mama niet. Er is ooit een golf op de Oosterschelde door het raam gegaan en toen stond de hele woning vol water het schip was bijna gezonken. (In februari!)  Sindsdien vindt ze de Oosterschelde en Westerschelde eng genoeg. Ik vind het niet eng, hoor, hoe meer geschommel, hoe beter!

Groetjes Laura

Jeetje, dan zou ik ook geschrokken zijn en mijn mama vast ook! Die kan alleen varen op zeilbootjes en zeiljachtjes en die is er altijd vast van overtuigd dat die dingen niet om kunnen. En als zo'n schip dan opeens bijna kapseist...lijkt me echt doodeng. Zeker als het je huis is! Maar het geschommel is voor ons baby's natuurlijk wel fijn. Jij hebt vast geen schommelstoel nodig! Ik ga binnenkort met opa en oma varen. Heb jij ook zo'n stoer zwemvest?

Terug
Bovenaan