<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik weet dat er talloze berichten zijn over misselijkheid, maar toch start ik nog een topic. </p><p>Ik ben vandaag precies 9 weken en man o man, ik ben nu al 5 weken kots en kotsmisselijk. Het wordt ook alleen maar erger, ookal dacht ik dat het niet erger kon. Ik word letterlijk van ALLES misselijker en als ik niet eet word ik weer misselijk van de honger. </p><p>Ik heb nog geen moment genoten van het zwanger zijn, en dan voel ik me heel ondankbaar, maar ik ben alleen maar misselijk. </p><p>Vrijdag tm zondag ga ik een lang weekend weg, dat stond al gepland en alles is al betaald, maar man wat zie ik er tegenop. </p><p>Tips heb ik genoeg gelezen, maar toch start ik dit topic om misschien meer tips te horen. Of misschien gewoon om te ventileren. Of misschien om 'lotgenoten' te vinden.. </p><p>Ik hoop echt dat het bij week 12 minder wordt, al heb ik al vaak gelezen dat de misselijkheid veel langer kan aanhouden. </p><p>Pfffff, sorry. Ik word moe van mn eigen gezeur. Ik hang de hele dag thuis rond (vakantie een week) met een emmer en droge crackers. Alle afspraken zeg ik af. Niks aan. En het is nog wel zulks mooi weer.... </p><p>Oke, sorry, genoeg geklaag... en ik ben echt heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn!</p><p>Liefs</p>