Zo zo zooo misselijk

Nou, teruggebeld door de HA en ik krijg geen medicijnen. Die krijg je alleen als je elke dag overgeeft en al bijna uitgedroogd bent. Dus als tip kreeg ik om toch gewoon te eten (goh) en gemberthee te drinken. 
Hebben we dus helemaal niks aan.
Maar acupunctuur las ik hier, daar ga ik me dan nu maar in verdiepen. 

Wat vervelend voor je!! Hoop dat acupunctuur wel dan helpt. Succes verder! Ik snap je heel goed hoor. Al gun je het niemand je bent blij niet alleen te zijn. 

[quote quote=10169580]Wat een onzin .. ik kreeg ze gewoon. Ik zou volgende week lekker even aanstellen en nogmaals bellen ![/quote]
Ja, ik loop vanwege medisch verleden bij een gynaecoloog in het ziekenhuis. Bel morgen daar wel heen, misschien lukt het via die weg wel. Heb trouwens ook gemberpillen besteld, ben benieuwd. En sea-bands. Misschien werkt het. 
Ik snak trouwens zo naar gewoon normaal avondeten, mis dat zo. Goed bord pasta of lekkere wraps. Helaas word ik helemaal misselijk bij de gedachte.. ?
We gaan er maar gewoon voor met elkaar!

Ik heb echt precies hetzelfde! Ben nu 8 week en alleen maar misselijk.. elke dag overgeven dus ik weet echt hoe je je voelt!! Leef met je mee 

Voel me ook niet gelukkig zwanger.. alleen ellendig en ziek

We moeten volhouden en hoop blijven houden! Het is moeilijk maar kop op!

Ik heb echt precies hetzelfde! Ben nu 8 week en alleen maar misselijk.. elke dag overgeven dus ik weet echt hoe je je voelt!! Leef met je mee 

Voel me ook niet gelukkig zwanger.. alleen ellendig en ziek

We moeten volhouden en hoop blijven houden! Het is moeilijk maar kop op!

Wat belachelijk dat je niets krijgt! Als je de hele dag misselijk bent, krijg je toch ook niks binnen. Sowieso als je bijna uitgedroogd bent, kan het zijn dat de medicatie te laat komt en het niet meer helpt. Dat was bij mij en ik ben uiteindelijk twee dagen in het ziekenhuis geweest met een constant infuus omdat ik volledig uitgedroogd was (al binnen een week). Goed dat je het via de gynaecoloog probeert, hopelijk nemen zij je wel serieus en kun je misschien via de apotheek van het ziekenhuis je medicatie krijgen. Die huisarts zou ik een schop onder zijn/haar kont willen verkopen haha. 

Hoi, 
Vervelend om te horen dat je je zo misselijk voelt. Ook hier hetzelfde! 11 weken en het gaat maar niet over ?
Bij Kruidvat verkopen ze Okugest (van VSM).. Dit werkt voor mij enigszins als ik ze consequent gebruik! 

Groetjes! 

Terug
Bovenaan