Zoals beloofd... Evi op vakantie-fotootjes

Thanks voor alle leuke reacties op de foto's
En Daisy, inderdaad luxe... zo erg dat Evi niet op onze kamer lag omdat we een suite hadden!

Vond het super daar!
Met de oudjes viel het nu eigenlijk wel mee moet ik zeggen!
Zou er zo weer terug naar toe gaan, lekker weertje enzovoort!

Zo, zo, zo! Een suite! Toe maar!
Misschien is het in de winter ook erger met de aantallen ouderen daar. Het zwembad was idd koud, tenminste het grote. Nog beneden in de spa geweest? Ik was toen zo'n 12 weken zwanger, dus ik heb niet de hele ronde kunnen maken (), maar wel  heerlijk genoten daar. Wat een plaatje he als je met de bus aan komt rijden en door de lounge kijkt. Hmmm, zou zo weer heen willen. Maar ik klaag niet hoor, overmorgen vliegen we naar Kreta!!

Gelukkig dat je niet klaagt!

Fijne tijd op kreta gewenst!
liefs

Hoi hoi,

Zo dat was wel een leuke vakantie zo te zien.Wat een mooie fotoos,vooral die met dat duimpje.En wat een schattig badpak heeft ze aan,mag ik vragen wwar je die gekocht hebt?

Groetjes Kitty en Tess.

Prachtige foto's!!!
Was Evi niet van slag van de nieuwe omgeving? Wij gaan zelf binnenkort een weekje weg (naar Vlieland voor de trouw van mijn broer), ben benieuwd hoe het zal gaan. We kijken er erg naar uit!!
Groetjes, Esther.

Kitty dat badpakje heb ik van iemand gekregen, zal vanavond even kijken welk labeltje erin zit, ik dacht iets van Hema of V&D... Maar dat laat ik nog horen!

En Esther, ja Evi was daar wel een beetje van slag, door de nachtvlucht, het andere ritme daar enzovoort. De warmte vond ze volgens mij wel best! En in het bedje vermaakte ze zich ook prima. ' s Nachts wel eens spoken maar achteraf bleek ze middenoorontsteking te hebben, wat dat dus wel verklaarde... en wat een afgrijselijke terugvlucht opleverde met ukkie echt in paniek... maar goed, daar heeft ze het wel naar haar zin gehad!
We zijn, toen ze nog wat kleiner was, ook met haar naar een waddeneiland geweest. En ik moet zeggen dat ze dat ook prima vond. Volgens mij als ze mama of papa of beiden bij zich heeft dan is het natuurlijk al wel vertrouwd.
Veel plezier op vakantie!

liefs

Jaaa ik ken het ook: Hotel Meloneras in Maspalomas!
Wij zaten in een hotel in Playa del Ingles (BuenaVentura)  en gingen wel eens naar dit hotel en lagen daar gewoon de hele dag bij het zwembad alsof we in dat hotel logeerden haha.
Wat me wel opviel was dat niemand met elkaar sprak, het was echt ieder voor zich. In ons hotel kletste iedereen met elkaar, was wel gezelliger.

Groetjes van Cissy

Haha Cissy! Foei!
Wel een eindje van Playa naar Meloneras, ging je toch niet lopend he..?
Moet wel  zeggen dat ik ook niet met Jan en Alleman op vakantie keuvel. Lekker op mezelf. Ik vind het wel leuk overigens dat wanneer ik met de kleine rondsjouw de oudjes (en obers) altijd even een praatje maken.... wel veelal babytaal maar goed!
Als ik Evi weer in het zwembad 'probeerde' te manouvreren hoorde je de wat oudere mensen dan ook..." Ahhh wat een schat", " kijk dan, dat roze badpakje" en dat zijn de momenten dat ik ineens denk: Verhip, ik ben een mama!

Terug
Bovenaan