hoi hoi,
ze hebben mij bij het cons.buro gezegd dat wat er achter op zo'n pak nutrilon staat, een gemiddelde is. ik neem het totaal wat ze voor hun gewicht zouden moeten drinken en deel het door de hoeveelheid voedingen die ze willen drinken. mijn meisjes zijn nu 13 weken en ik ben nu pas bezig met het proberen over te stappen op 6 voedingen. ze kregen tot gister 7 keer 125 ml. de een weegt inmiddels 5,4 kg en de ander 4,8 kg. als jou ventje gewoon meer voedingen, maar dan minder groot wil hebben is dat volgens mij ook prima. het heeft toch geen zin om hun maagjes te forceren en het komt toch weer naar boven als het te veel is.
verder hebben wij nog helemaal geen ritme voor de voedingen. de ene keer slapen ze idd 2,5 uur en de volgende keer moet ik ze na 4 of 5 uur wakker maken voor hun flesje. ze beginnen eindelijk te leren om langer tussen de voedingen door te slapen. als ze dat goed onder de knie hebben, gaan we proberen het ritme wat beter voor ons te timen in de hoop 's nachts geen voeding meer te hoeven geven. maar goed, het heeft zijn tijd nodig.
Succes ermee!
Groetjes,
Petra