<p>T is nu 8 maanden, en dingen veranderen. Ze is gaan doorslapen, jeeeej! (meestal geen voedingen, wordt wel nog 1 of 2 keer kort wakker). Ze wordt dan wel heel hongerig in de ochtend wakker, dus er moet direct een fles in. Ook eet ze nu daarna een ontbijtje. Bijvoorbeeld een broodje of een plak bananenbrood.</p><p> Voorheen werd ik even rustig met haar wakker terwijl man ging douchen. (Nu geef ik haar in bed vast de fles). Ik kleedde haar ondertussen om. Daarna ging man beneden een fles geven en spelen. En ik douchen, honden uitlaten, wasjes draaien, opruimen, fysio oefeningen doen enzo. Als ik dan beneden kwam, moest zij weer naar bed en at ik als ze sliep. Opvang dagen hadden de korte snelle versie van dit patroon. Maar inmiddels kan ze ook 3-3,5-4 wakker zijn op een dag. En slaapt ze half 10 pas weer. Dan heb ik echt wel honger haha! </p><p>Het is allemaal niet zo’n probleem. Maar ik merk dat ik behoefte begin te krijgen aan een verandering in de routine, waarbij we gewoon lekker samen ontbijten. Alleen ik ben zoekende in een goede routine. Mijn man moet op mijn dagen namelijk wel 8 uur naar zijn werk, daarom deed ik de dingen voor hij weg moest. Als ik die tijd nu voor ontbijten gebruik moet ik dus even wennen aan douchen, fysio, 2 honden uitlaten in mijn eentje met beeb. Al vind ik samen ontbijten een heel leuk iets.</p><p> Ik kom er wel uit, geen hogere wiskunde. Maar hoe is jullie routine? Misschien zie ik wat goede voorbeelden </p>