Zoekende in ochtendroutine

Hier 2 kindjes van 3 en net 1. Ik geef de jongste in bed een fles en de oudste kijkt filmpjes op de tablet. Als fles op is gaat de jongste spelen op onze kamer/de bovenverdieping. Ik kleed me dan aan en maak me klaar. Daarna gaan we naar beneden om te ontbijten. 
Douchen doe ik sinds de kinderen er zijn savonds en alleen in het weekend als we samen zijn smorgens.

Als ze slapen savonds of een enkele zeer zeldzame keer samen overdag dan doe ik trouwens ook niks hoor! Lekker luieren. Scheelt dat we een robotstofzuiger hebben en ik 1x in de week een paar uurtjes grondig poets als ze naar de opvang gaan. Wasjes draaien gebeurt een beetje tussendoor, dan spelen de kinderen ondertussen op zolder.

Hm dat is ook een idee. Na de fles en baby aankleden nog even boven spelen/in de wipper terwijl ik me klaar maak en douche. Kan man de honden uitlaten. Daarna met zijn allen ontbijten. 

Fysio in de avond, was ook alvast in de avond klaar zetten. Hm het begint vorm te krijgen in mijn hoofd ? nu nog de praktijk testen. 
Leuk samen ontbijten! Ik vind lunchen al zo leuk. Avondeten nog wat minder, maar dat komt omdat beeb dan niet meer de gezelligste is. Dat groeit nog wel. 

Terug
Bovenaan