Zojuist 20-weken echo gehad

Hoi hoi,

Ik heb vanmiddag de 20-weken echo gehad.
De gynocoloog heeft een vermoeden wat het gaat worden. (is nog even geheim)
Zag er allemaal goed uit.
Alleen ze kon het hartje en de voorkant van het hoofdje niet goed te pakken krijgen.
Toen ging ze onze bubs "plagen", door met dat ding flink op mijn buik te duwen en te bewegen. Je zag bubby helemaal heen en weer schudden.

Die kleine wilde zich maar niet draaien, "het" liet de ruggengraat zien. haha, klein eigenwijsje.
Uiteindelijk kon ze het hartje wel zien. Dit was ook allemaal goed.

Vrijdag moet ik terugkomen en dan gaat ze nog even naar het gezichtje kijken en nog een keer voor de zekerheid naar het geslacht.
Dus ik ben weer helemaal happy

Groetjes,

Conny

Hé jullie ook al zo'n eigenwijs haha.
Wij moeten volgende week nog een keer terug komen voor alleen de vaten van en naar het hart, want hier mocht al het gepoer en geplaag niks helpen. Behalve dat mama het vervelend vond reageerde Junior er niet op hoor haha. Die bleef liggen hoe die lag en dat was met rug en kont naar de buikwand toe.

groetjes,
Marije

Hee meiden,

Ik heb afgelopen maandag de 20 wk echo gehad en hij/zij was ook erg eigenwijs
`Het lig bij mij helemaal in de linker hoek gevouwen (nu nog in een stuit) en ze konden de ruggegraad niet zo goed zien, maar na veel geduw en gepor (wat ik niet zo lekker vond) heb ze toch voor elkaar gekregen en alles was goed zover ze het nu kunnen zien!!

Heb er verschrikkelijk tegen op gezien maar het is gelukkig allemaal goed ben echt super blij!!

Nu op naar de laatste helft en wens jullie allemaal een goede zwangerschap!

gr christina

Nog een goeie echo!! Fijn zeg!!!

Mijn vorige was ook zo eigenwijs toen ze naar het geslacht wou kijken, hij hield de hele tijd zijnhandjes tussen zijn benen hahaha

Deze liet het wel toe, maar ook wij houden het nog voor ons!!

Tja, die ukken van ons... Gaan gewoon liggen zoals ze t zelf lekker vinden. Bij ons draaide hij/zij telkens als we een goed plaatje hadden... Moet wel voor echo terug in zh omdat er misschien maar 2 ipv 3 vaten in navelstreng zitten. Verloskundige belt voor afspraak, horen we nog terug.
Groetjes mira

Terug
Bovenaan