Zojuist 20-weken echo gehad

hoi hoi,

Ik moest dus vanochtend nog even extra naar de gynocoloog, omdat het  hoofdje niet goed te zien was.

Nou 1 keer raden, die kleine lag weer precies hetzelfde hahaha. Dus de gyn ging weer flink op me buik duwen. Kleine bleef lekker liggen. Toen moest ik het zelf met me handen doen, vanaf me schaambeen naar boven duwen. En jah hor, die kleine luisterde goed naar mama. Is meteen gedraaid.

Zag er allemaal weer perfect uit.
En ze staat nog steeds achter het geslacht van dinsdag.

Dus nu de bubs lekker laten groeien en op naar de pretecho die we over 3 weken hebben.

Groetjes,

Conny

haha zal wel n jochie zijn :p
Dani lag ook bij alle echo's met zijn rug naar ons toe , pff hihi
moest ook nhoop gepord en geduwd worden
en deze knul doet en ligt precies het zlfde als zijn broer dus ik ga me alvast voorbereiden hahah

Hoi meiden,

Ik twijfel soms ook weleens maar ik ben bang dat ik dan dat hele verrassingsgevoel kwijt ben voor maanden en maanden en dat ik gewoon dan niet blij ben ofzo...ik bedoel niet dat het geslacht me niet zal bevallen hoor, ben met elk geslacht blij. Maar als ik al maanden weet wat ik draag....tja..kweet niet...lijkt me zo'n domper juist. Dan nog maar even lekker nieuwsgierig blijven.

Even een vraagje aan degene die het wel weten. Ik ben zo benieuwd naar dit antwoord. Ik ken zelf ook al een aantal zwangeren die het wel weten en niemand vertellen ze  of ze een jongen of een meisje krijgen. Waarom is dat? Als je het zelf al weet waarom mag de rest van de wereld dat dan niet weten? Ik weet wel zeker dat ik het gelijk zou zeggen...wat maakt die verrassing voor een ander dan nog uit.....ben echt heel erg benieuwd naar de antwoorden.

Groetjes Petra

Hoi mammie Conny,

Wat fijn dat de echo goed was. Daarover geen gestress iig. Heerlijk hoor.

Mijn verhaaltje hieronder staat bij het verkeerde topic...foutje. Nou ja kan het nu niet meer veranderen haha.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan