zojuist bloedverlies...

Ik had zojuist bloedverlies.... ik heb ook al de hele tijd buikpijn... en een paar uur terug flinke kramp maar dat ging snel over....ik hoop zo dat het goed komt...

Ben nu 5 weken zwanger en de test was duidelijk positief. Morgen voor de zekerheid nog maar eens testen.

ik maak me zo ongerust...
 
Hoi ,


Wat een naar bericht , ik heb ook tijdens me zw in het begin last gehad van buikpijn. Maar geen bloedverlies gehad . Wat voor kleur bloes is het ?
Oud bloed ? En bloed je nog steeds ?
En stel dat het een miskraam zou zijn dan krijg je toch een pos test omdat het hcg langzaam pas verdwijnt . Wanneer had je een echo ? Kan je dat niet verzetten ..

Gr en allerbeste meis duim voor je ...
 
Het is nieuw bloed, helder rood.

En zojuist ff gecontroleerd in mijn inlegkruisje zit een druppie en bij het afvegen nu ook klontjes... oohh dit is niet goed!!

Ik had vrijdag getest en nog verder geen afspraken gemaakt bij de vk. Morgen ga ik denk ik maar bellen voor de zekerheid....

 
Bij mij is ook zo de miskraam toen begonnen , maar
dat wil natuurlijk niks zeggen . Ik denk aan je hoop het allerbeste .

Gr
 
Zojuist met mijn moeder gebeld, blijkt dat zij dit ook eens gehad heeft en daar ben ik uitgekomen en mijn tante heeft ook 3 perioden van ongesteldheid gehad en bleek al die tijd gewoon zwanger... Ik hoop dat dit bij mij ook zo is.

Morgen maar ff met de vk bellen hopenlijk wil ze ff kijken met een echo.

Bedankt!
 
Ja meis, een bloeding in het begin kan ik heb dit ook gehad, dacht ook dat het mis was, maar ben nu 32 weken zwanger. Vorige keren werden het echter wel miskramen...

Het enige dat je nu kunt doen (en geloof mij, ik weet als geen ander hoe moeilijk deze periode is 4 mk en nu 5e keer wel goed zwanger) is deze periode afwachten en proberen je niet gek te maken...zoek afleiding, hoe moeilijk dat ook is...

Sterkte.
 
ik heb een miskraam gekregen.. en dat begon met bloedverlies wat stopte en na een paar dagen weer optrad.. dat is gewoon afwachten en daar kunnen ze niks aan doen.. ik was ook erg ongerust en de echos lieten zien dat het vruchtje steeds verder naar beneden zakte.. uiteindelijk ging het mis.. ik ben nu 9 weken zwanger en alles zit goed.. ik kreeg afgelopen week ook een bloeding en schrok me rot.. meteen naar het ziekenhuis (gyn) en alles wat goed.. ze wisten ook niet waar het vandaan kwam.. sindsdien ook geen bloedingen meer gekregen.. het kan voorkomen zegt men.. dus het is afwachten.. de eerste paar maanden zijn het spannendste. :)
 
Terug
Bovenaan