zojuist bloedverlies...

ik vind t belachelijk dat je zo lang moet wachten...

ik zit ook al van af de 5e week in onzekerheid, maar als er iets is, waardoor ik nog onzekerder word, dan mag ik gelijk bellen, en kan ik gelijk terecht...
t gaat toch nergens over...vind ik..iemand misshcien wel 3 weken onnodig rond laten lopen in onzekerheid...of t nou positief is of negatief, t is toch logisch dat je wilt en mag weten wat er is, of t goed is of dat fout is...

marijke, k weet wel dat de meiden op t jan forum een beetje ongerust zijn, naar je situatie, misshcien ook wat aan hun laten weten? ( sorry voor bemoeierigheid )

maar ik ben van dec mama's, ik heb dusvanaf week 5 bloed verlies, en kon gelijk terecht VK zei dat alles goed eruit zag, en dat t bloedverlies, niet direct iets is om je druk te maken...2 weken later, heb ik s'nachts een flinke bloeding gehad, uiteindelijk bleek alles toch goed, ik..nu verlies ik minder bloed, VK gesproken, en ze zegt dat alles positief klinkt, 21mei heb ik een nieuwe afspraak..maar als ik toch door onzekerheid eerder heen wil..kan dat...

dus bloeding hoeft niet altijd negatief te zijn, ondertussen ben ik 10+4 zwanger :) dus lijkt alles nog steeds goed te gaan :)

xxx hilmar
 
Bedankt meiden,

Ik weet dat ik eigenlijk moet eisen dat ze gewoon even kijken en ergens wil ik dat ook wel, maar ik ben ook bang dat ze bevestigen dat het er niet meer is en dat ik dan helemaal geen hoop meer heb....

Ik weet het ik ben niet wijs, maar toch....

Het is allemaal ook zo verwarrend, op internet lees je een heleboel over bloedingen, dat de placenta voor de uitgang lag en het daardoor kwam en dat het een adertje was of dat het een 2-ling was waar er eentje van "afgebroken" is.

Al die dingen spelen de hele tijd door mijn hoofd.

Vanmiddag dacht ik dat het bloeden getopt was, zie je wel, dacht ik bij mezelf dit is veel te kort voor een mk het gaat allemaal gewoon goed. Dus ik rij naar huis en onderweg voel ik het weer beginnen.... f*ck... (sorry)

Het is allemaal zo moeilijk en verwarrend.
Volgende week ga ik op vakantie een weekje naar de ardennen. Mijn verstand gaat daar hopenlijk op nul en daarna wil ik testen....

Pfoe...

(ben op het jan. forum geweest hoor, bedankt hilmar)

bedankt allemaal voor jullie verhalen en steun!!

gr. Marijke
 
Ben nu bijna 12 weken zwanger maar hiervoor een miskraam gehad. Ze zeiden toen ik miskraam had rond 5 a 6 weken dat ze nog niks konden zien. Maar na beetje bloed kreeg ik steeds meer bloed verlies. In het weekend gewoon heel eigenwijs met mn vriend naar de huisartsen post en over dreven. Want werd elke keer van de kast naar de muur gestuurd. Eenmaal daar ging een arts met zo'n eendenbek van onderen kijken. En toen bleek dat mn baarmoeder open stond of te wel een miskraam. En die maandag verloskundige gebeld en wilde met net als jij 3 a 4 weken laten wachten toen heeft mn vriend even gebeld er ik kon meteen binnen het zelfde uur komen. Op echo was weinig te zien. Maar mocht wel bloedprikken en twee dagen later weer. Daar kwam uit dat het hormoon afnam. Dus zeker wete een miskraam. Je kan desnoods als je vk niet mee werkt bij de huisarts een bloedtest aanvragen dan kan je binnen een week weten of het hormoon stijgt of daalt. En dan heb je je antwoord.

Hoop op goed nieuws voor je natuurlijk!
 
Bloedverlies is vandaag gestopt en ik voel me raar.
Iedereen is echt heel lief zowel hier als op mijn werk.

Aankomde week ga ik met vakantie en daarna ga ik de vk bellen en aandringen op een echo.

Ik moet gewoon duidelijkheid krijgen.
 
Ik vind het heel raar dat je 3 weken moet wachten zeg....
Ik kreeg met oud en nieuw een miskraam was natuurlijk int weekend, zijn die middag bij de huisartsen post geweest na het eerste bloedverlies. Eenmaal weer thuis verloor ik ook een bloedprop 2 keer... De laatste keer zagen we wat maar ja je Bent een leek dus wat moet je zien??
Zondag 1 januari de verloskundige gebeld... En ze plande me gelijk in voor die maandag 2 januari. Daar was toen te zien dat m'n baarmoeder helemaal leeg was al op een paar kleine stolsels na, heb nog een week erna bloedverlies gehad...
Nu bijna 7 weken weer zwanger...

Ik zou er echt op staan dat ze even een inwendige echo maken... Ze kunnen nog wel niks horen waarschijnlijk maar dan weet je of het er nog zit of niet! . En verder proberen toch positief te blijven hoe moeilijk ook.... Heel veel succes!!!
Groetjes
 
Hallo
Ik kreeg bloedverlies toen ik mijn 1e inwendige echo had gehad. Toen was ik net 7 weken zwanger. Dit zou normaal zijn werd mij verteld. Ik was namelijk bijna zwanger van een tweeling maar de 2e was niet goed ontwikkeld en dat was een bloedprop geworden. Enkele dagen later bloedde ik best veel alsof ik menstrueerde. Dus ben ik in paniek naar de verloskundige gegaan. Alles was goed! De oorzaak was de bloedprop die was afgekomen. Maar nu inmiddels bijna 3 weken verder bloed ik nog steeds. Het schijnt dat dit vaker voorkomt bij zwangeren.
 
Terug
Bovenaan