Hey Dames,
Hier ff een nieuwe 'discussie'die ik zag op het november forum!
nou de titel zegt het al denk ik!
hier kan je gewoon van alles plaatsen! en je eventueel wat uitgebreider voorstellen!
dat zal ik dan ook meteen gaan doen..
Nou ik ben dus Jenny en ben 25 jaar! zoals het er nu uitziet word ik voor de 3e keer mama op mijn 25e..
Ik woon samen met mijn vriend Jaap en onze kids
ik heb 2 dochters genaamd Ismay (2,5) en Noa Lyn (8 maand)
van de 3e ben ik uitgeteld op officieel 8 oktober, maar aangezien ik van de andere 2 ook minstens een week over heb gelopen lijkt het mij sterk dat dat ditmaal niet zal gebeuren...
Ze vinden het te fijn daarbinnen en groeien die laatste weken nog erg goed!
Maat 50 is bij ons dan ook maar van korte duur!
Ik ben momenteel fulltime Mama, ik werkte op een kinderopvang en ben ermee gestopt toen ik zwanger was van Noa Lyn.
over 4,5 weken heb ik een afspraak bij een echografiste voor een pretecho!
kan nu al niet wachten.. ik heb van onze andere dames ook met 18 weken een pretecho laten maken en met 30 weken dus het is ontzettend leuk om te vergelijken met de foto's!
Zo werd ook ontzettend snel ontdekt dat onze meiden een flinke bos haar hadden want de haartjes zag je op de echo! en het resultaat mocht er dan ook wezen
Nou ik denk dat dit wel een leuke opening is!
Liefs Jenny
Hier ff een nieuwe 'discussie'die ik zag op het november forum!
nou de titel zegt het al denk ik!
hier kan je gewoon van alles plaatsen! en je eventueel wat uitgebreider voorstellen!
dat zal ik dan ook meteen gaan doen..
Nou ik ben dus Jenny en ben 25 jaar! zoals het er nu uitziet word ik voor de 3e keer mama op mijn 25e..
Ik woon samen met mijn vriend Jaap en onze kids
ik heb 2 dochters genaamd Ismay (2,5) en Noa Lyn (8 maand)
van de 3e ben ik uitgeteld op officieel 8 oktober, maar aangezien ik van de andere 2 ook minstens een week over heb gelopen lijkt het mij sterk dat dat ditmaal niet zal gebeuren...
Ze vinden het te fijn daarbinnen en groeien die laatste weken nog erg goed!
Maat 50 is bij ons dan ook maar van korte duur!
Ik ben momenteel fulltime Mama, ik werkte op een kinderopvang en ben ermee gestopt toen ik zwanger was van Noa Lyn.
over 4,5 weken heb ik een afspraak bij een echografiste voor een pretecho!
kan nu al niet wachten.. ik heb van onze andere dames ook met 18 weken een pretecho laten maken en met 30 weken dus het is ontzettend leuk om te vergelijken met de foto's!
Zo werd ook ontzettend snel ontdekt dat onze meiden een flinke bos haar hadden want de haartjes zag je op de echo! en het resultaat mocht er dan ook wezen
Nou ik denk dat dit wel een leuke opening is!
Liefs Jenny