Zomaar lekker kletsen over zwanger zijn en wat je bezig houdt...

Laat ik mezelf dan ook eens wat uitgebreider voorstellen.

Mijn naam is Nelly en wordt in juni 25 jaar. Ben ruim 2 jaar getrouwd en woon in Zeeland. Momenteel ben ik lekker thuis omdat het werken in de kinderopvang niet meer ging. Heb namelijk al ruim 2 jaar bekkeninstabiliteit en loop af en toe  met krukken. Op 5 oktober 2006 (8 dagen na de uitgerekende datum) is na een bevalling van 47 uur Dean geboren. Al met al best een lange en zware bevalling, dus ik hoop dat het deze keer wat sneller en soepeler zal verlopen. Ik ben 9 oktober uitgerekend, 4 dagen na Dean z'n verjaardag hahaha. Ach, het lijkt me eigenlijk wel heel speciaal.

Groetjes,
Nelly mv Dean en 13w1d

hoi ik stel me dan nog maar een keertje voor ik ben sandra 23 jaar en onverwachts   10 wkn zwanger van ons eerste kindje om een lang verhaal kort te maken met onverwacht bedoel ik :ik heb vorig jaar te horen gekregen dat we de medische molen in moesten als we zwanger wilde worden (syndroom pcos) 3 weken geleden kreeg ik last van de zwangerschaps kwaaltjes en heb toen een test gedaan en zwanger!! vorige week hebben we onze eerste echo gehad en we zijn er echt zo blij mee!! nu voel ik me niet echt super vooral moe en misselijk en een beetje last van buikpijn  merk al wel dat mijn broeken ook niet echt lekker meer zitten. 17 april hebben we onze 2e echo kunnen niet wachten om ons kindje weer te zien,dit is echt een leuk forum.

ik houd jullie op de hoogte groetjes sandra

Hey Nelly!
mijn dames zitten ook erg dicht op elkaar!
Ismay is de 5e van Juli jarig en ik was van Noa Lyn 1 juli uitgeteld! ze werd geboren op 10 juli!!
ik vind het wel leuk hoor maar ben blij dat de 3e in oktober zal worden geboren! 3 in 1 week is wel heel veel! hihi

en Sandra super dat je dan toch zo spontaan zwanger bent geraakt!!

Liefs Jenny

Hoi, dan stel ik me ook even voor, :)
Ik ben Marijke, 30 en getrouwd met Marc. We wonen in Den Bosch, en om de twee weken komen de twee kids van Marc hier een weekendje. Lisanne is 7, Jeremy is 5 en het zijn echte schatten, :)
We hebben samen dus nog geen kids, dit is onze eerste en we verheugen ons er erg op. We zijn nu ruim 3 jaar getrouwd en vorig jaar verhuisd hier naar toe, zodat we ook konden gaan denken aan kids van ons samen, (ons vorige huis had maar 2 slaapkamers :-(
We hebben nu 4 slaapkamers en gaan de zolder nog verbouwen, zodat we daar nog 2 slaapkamers krijgen en een studieruimte (we studeren allebei deeltijd naast ons werk). Dan kunnen we alle kids in de toekomst kwijt, (we willen na deze graag nog wel eentje, 1 is ook maar zo alleen he? :)   ) en houden we ook nog wat ruimte voor hobby's, want ik schilder en maak zelf kleding...
Verder werk ik als ambulant hulpverlener en Marc zit in de IT, is ontwikkelaar, (schrijft computerprogramma's).
Nou, ben benieuwd naar jullie verder, :)

Nou wel een beetje stil hier!
haha tja wat moet je ook vertellen he!
gewoon de dagelijkse dingen zijn ook leuk genoeg natuurlijk!

zo is mijn oudste dochter (2,5 jaar) ineens helemaal met mijn buik bezig!
ze heeft een heel leuk dokterssetje en onderzoekt mijn buik regelmatig, ik ben de babydokter zei ze..
ook vertelde ze me als de baby onderin ligt is het een jongentje en als de baby bovenin ligt een meisje... Of het zijn er 2!!!
nou ik heb haar meteen verteld dat het maar 1 baby is.. ow zei ze dan is het een jongentje want hij ligt hier onder.
waar ze die fantasie weghaalt?? geen idee! ik vind het wel prachtig om zo samen met haar mee te maken.
ze heeft het er ook vaak over dat als de baby geboren is dat ze dan heel lief en zachtjes voor de baby is, en dat haar zusje niet zo zachtjes doet en dat is dan gevaarlijk!!
over 2 weken hebben we de pretecho met 17 weken, dat weet ze nog van de vorige keer en ze zei, mag ik de baby dan weer op de televisie zien?
wat kunnen ze toch bijdehand zijn....

ik kan trouwens niet wachten op die pretecho!!!!!
en misschien leuk als mensen hyves hebben om elkaar op te zoeken??? zag ik op een ander forum namelijk...

Liefs Jenny

Hoi,

hyves lijkt me op zich leuk, ik heb hyves, dus..
Alleen willen wij het nog even niet op hyves hebben, omdat we willen voorkomen dat de ex van mijn man er op die manier achter komt en het de kids alvast gaat vertellen, terwijl wij juist expres willen wachten, omdat vooral Lisanne nogal wat spanning opbouwde bij de zwangerschap van haar moeder, (die had toen net een miskraam gehad en raakte direct weer zwanger). Lisanne is toen weer in bed gaan plassen en pakt pas sinds kort de moed weer op om wel droog te blijven....
Maar over een tijdje, als mijn buik zichtbaar wordt en we ook precies weten wanneer ik nou uitgerekend ben, (over drie weken hebben we opnieuw een echo, omdat de echo vorige week niet duidelijk genoeg was: baby lag schuin weg en dus konden ze niet goed meten), lijkt hyves me erg leuk, :)

Heb geen hyves. Dat wordt me net iets teveel. Ik zit nu bij dit forum, de zomermama's 2006 en de oktober2006 mama's.

Als ik vraag aan mijn zoontje Dean (18,5 mnd) of hij de baby een kusje wilt geven, geeft hij een kus op mijn buik. Echt heel lief. Voor de rest snap hij er weinig van natuurlijk.

Groetjes
Nelly.

Hallo allemaal,

Ik zal me hier maar eens bij aansluiten, vind het wel grappig om te lezen over iedereen!
Ik ben dus Michele, 35 jaar en zwanger van de 3e (en laatste denk ik).
Ik werk als account manager op een reclamebureau en doe daarnaast administratie werkzaamheden en boekhouding voor het aannemersbedrijf van mijn man. Als account manager werk ik 3 dagen op kantoor, maar ben de andere 2 dagen toch ook nog wel regelmatig bezig voor het reclamebureau. Het werk voor mijn man doe ik dus vaak 's avonds. Een druk bestaan, maar wel erg leuk en afwisselend zo met de kids!
Op de dagen dat ik dus niet op kantoor werk probeer ik natuurlijk zo veel mogelijk leuke dingen te doen met de kinderen!

Mijn oudste is een jongen van bijna 4 jaar (Dimas) en de tweede is een meisje van 2 jaar over 4 dagen (Luna). De oudste is wel al flink bezig met de baby in mijn buik. Hij zei eergisteren nog tegen mij: "SSSSt, anders wordt de baby in je buik wakker!". Toen moest ik dus zachtjes doen... echt super lief! Hij wilde ook afgelopen woensdag erg graag mee naar de verloskundige naar het hartje luisteren.
Morgen hebben we een pretecho en ik ben heel benieuwd hoe hij en zijn zusje dat vinden! Zelf zijn we natuurlijk ook heel nieuwsgierig en zenuwachtig... hopelijk zit in ieder geval alles goed! Ik zal het wel even laten weten op het forum!

Groetjes, Michele (15 + 5)

Terug
Bovenaan