Zomaar lekker kletsen over zwanger zijn en wat je bezig houdt...

dag allemaal

ten eerste alsnog iedereen gefeliciteerd!!!!!!!!!

Ik ben Brenda bijna 29 en woonachtig in Oosterblokker, mij vriend is net 31 geworden en dit word ons 2e kindje onze dochter is nu 14 maanden.
Bij ons ging het ook snel op 5 februari mijn spiraal laten verwijderen en ben nu 6 weken en 5 dagen!!!!
Helaas slaat bij mij nu ook de moeheid toe krijg niks uit mijn handen terwijl we het hartstikke druk hebben......
we hebben een veehouderij met melkkoeien 90 in totaal en nog 50 schapen erbij die nu aan het bevallen zijn dus vriendlief staat er ff alleen voor. plus mijn paardje die ff vakantie heeft (vind ze niet erg)

Nou dat was het wel een beettje.

Hele fijne paasdagen!!!!!
groetjes Brenda

hoi hoi,

gefeliciteerd Gizzymo. Grote bruiloft of houden jullie het klein.

Zelf ben ik ook een half jaar geleden getrouwd, ben 20 jaar.
Toen nog 19. Veel mensen zullen dit erg jong vinden. Maar ik zeg altijd maar, je moet doen waar je je goed bij voelt. En het gaat echt geweldig.
Sinds september ben ik ook gestopt met de pil. Niet met de reden om er meteen voor te gaan, maar als het zou gebeuren dan zou het welkom zijn. We hadden er goed over gepraat.
We ontweken mijn vruchtbare periode. Nou was het 2 keer in me vruchtbare periode en het bleek raak te zijn.
We zijn er dolgelukkig mee.   We zouden niet meer anders willen.
Oei daar beginnnen die hormonen weer, snik snik.
Over anderhalve week een 9 weken echo.
Echt spannend, het is onze eerste dus is nog helemaal nieuw.
En al die zwangerschapskwaaltjes nemen we maar voor lief, ja toch.

Alles voor ons kleine kikkervisje. hihi

liefs

conny

hoi hoi

het begint zo echt al een gezellig nov forum te worden!

ik ben silke 28 jaar heb 3 kinderen een meisje van 5 een jongetje van net 1 dag 3 en een jongen van net 1 jaar.
eind nov heb ik een miskraam gehad met bijna 12 weken maar ben nu gelukkig weer zwanger van een 4e wondertje.ben nu 7 weken zwanger en vind het nu heel erg   eng allemaal   ik probeer er niet te erg mee bezig te zijn en gewoon te genieten.
3 april hebben we de eerste echo en ik kan niet wachten de tijd lijkt echt voorbij te kruipen maar daar zullen jullie ook wel last van hebben.

liefs silke

Hey mede zwangere,

Ik ben Inge 23 jaar en mijn vriend is 25. Wij wonen in apeldoorn met onze hond en kat.
Op 12 maart was ik 7 dagen overtijd en heb toen 2 keer positief getest. We zijn 23 maanden bezig geweest. Op 5 maart zijn we in het ziekenhuis geweest om een afspraak te maken voor een HSG onderzoek bij mij. Maar dat is gelukkig niet meer nodig.
Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger.
We hopen dit jaar nog te kunnen trouwen en een huisje te kunnen kopen. Wonen nu in een vrij groot appartement maar wil graag een tuintje.

Liefs Inge

Hier Veerle uit Limburg. Trotse mama van Quinn van 14 maanden en inmiddels bijna 6 weken zwanger van nr. 2. Ik werk 24 uur per week in de hulpverlening aan kinderen en hun ouders. Mijn man werkt onregelmatig en heeft 1 dag papadag. Daardoor hebben we het zo netjes kunnen regelen dat een van ons altijd thuis is bij Quinn, behalve op donderdag dan gaat hij naar het KDV. Wat ons ook prima bevalt.
Wij hebben 9 maanden gewacht tot het raak was. Dat duurde best lang.. Al is het netjes binnen het jaar, maar goed... gevoel zegt soms wat anders he.
Ik ben bij Quinn ontzettend ziek geweest en hoop dat het nu anders mag gaan. Heb gelukkig een andere huisarts die me al medicatie heeft voorgeschreven voor het geval dat. Heel fijn dus.

hoi, gezellig, ik doe ook mee!
ik ben Sab, 30 jaar en kom uit zuid-holland. vandaag ben ik 6 weken zwanger van ons 1e kindje! het is helaas wel de 2e zwangerschap, in oktober hebben we een miskraam gehad met 10,5 week, tijdens de 9 weken echo bleek dat ons kindje al ruim 2 weken niet meer leefde. het is een verschrikkelijke tijd geweest en ik heb er tot voor kort erg veel moeite mee gehad en kreeg m'n 'normale' leven niet meer op de rit. maar dat is nu gelukkig allemaal naar de achtergrond geschoven door deze nieuwe zwangerschap!
ik voel me aan de ene kant erg positief, maar af en toe steken enorme angsten en onzekerheden de kop op. over 2 weken hebben we de 1e echo en daar zijn we wel nerveus voor.
sinds een paar dagen ben ik 's morgens en soms 's middags best wel misselijk en daar ben ik blij mee!! lijkt me een goed teken. m'n vriend vraagt 's morgens steeds: "en, ben je misselijk" en als ik dan ja zeg dan gaat hij juichen haha! erg grappig.

hebben jullie ook zo'n moeite om je te concentreren op je werk? en zijn jullie ook zo vergeetachtig ineens? het lijkt wel of ik last heb van hersenverweking ofzo haha!

groetjes en veel succes allemaal!
sab

Hallo mede zwangeren,

Ik ben Ester, 26 jaar oud en ik ben getrouwd met Daan ook 26 jaar ook. Wij wonen in Zoetermeer samen met onze 2 katten. Wij hebben ruim 2 jaar op dit wonder zitten wachten en 2 jaar is echt heeeeeeeeel erg lang. Heb nu bijna 3 jaar geleden een miskraam gehad.
Wij mogen zometeen naar het ziekenhuis voor onze 1ste echo!!!! Echt heel erg spannend. Ben nu echt misselijk van de zenuwen en mijn darmen spelen ook weer lekker op. Niks geen obstipatie ik ga zeker elke dag 2x!!

Ik hou jullie op de hoogte hoe de echo is gegaan!!

Gr Ester

Terug
Bovenaan